گسترش-تراکتور، هفته دهم لیگ برتر؛

دربی تبریز، جنگ مساوی بگیرها!

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۰۷:۲۸:۴۰
کد خبر: ۴۷۴۱۶۷
دربی تبریز، جنگ مساوی بگیرها!
آیا روند شکست ناپذیری قرمزها حفظ می‌شود یا مردان کمالوند در یک عصر پاییزی به دومین بردشان می‌رسند؟

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جام حدفی برای تراکتورسازی خوش یمن نبود. این تیم با دو تساوی پی در پی، دوقدم از صدر دور شد. تراکتور علیرغم اینکه بهترین خط حمله لیگ  به حساب می آید اما مهاجمان گلزنی ندارد و این مساله کم کم تبدیل به معضلی برای این تیم می شود. ادینیو در بازی قبلی از سه موقعیت گل خوبی که دراختیار داشت، تنها یکی را وارد دروازه طالب لو کرد و فرزادحاتمی هم آنقدر بی اثر بود که قلعه نویی او را با کرار عوض کرد. حالا با این شرایط قرمزها مقابل دومین خط دفاع لیگ قرار خواهند گرفت. گسترش برخلاف ضعف در حمله، در دفاع عملکرد خوبی داشته و با 4گل خورده در 9بازی، پس از پرسپولیس، گل نخورترین تیم لیگ محسوب می شود. اما آنها برخلاف فصل قبل، حرف خاصی در برنامه های هجومی ندارند. پریرا(3) و خالقی‌فر(2) تنها گلزنان زردآبی ها در 9بازی گذشته بوده‌اند.

آن‌ها صاحب شش تساوی هستند و بدتر اینکه 4تساوی آنها 0-0 بوده است! رتبه دهم چیزی نبود که از تیم کمالوند انتظار می رفت اما ظاهرا نبود محمدابراهیمی در این تیم باعث شده توان هجومی آنها کم شود در حالیکه حضورش در تراکتور به خوبی بار تهاجمی این تیم را بالا برده است. ضمن اینکه غیبت امیرقلعه نویس در دربی تبریز موضوع مهمی است و مطمئنا اگر تراکتور نبَرد و در تهران پرسپولیس 3امتیاز بگیرد، این محرومیت سرمربی پررنگتر خواهد شد.

سه امتیاز این بازی گسترش را از بحران خارج می کند و کمالوند می تواند تیمش را با روحیه و امید زیاد به تعطیلات بفرستد. در طرف مقابل تراکتور اگر پیروز میدان نشود علاوه براینکه خیال پرسپولیس را راحت می کند، ممکن است پله دوم را به دومین تیم قرمز تهران تقدیم کند و قطعا این مساله ای نیست که قلعه‌نویی دوست داشته باشد در تعطیلات آن را ببیند!

دوتیم درحالی بازی دهم را روز 5شنبه و مقابل هم برگزار می کنند که تاکنون 5بازی را با بسته نگاه داشتن دروازه شان پشت سرگذاشته‌اند اما تراکتوراز این کلین شیت ها بیشتر استفاده کرده تا اکنون 8امتیاز بیشتر از همشهری خود داشته باشد.

نکته جالب این تقابل این است که تراکتورسازی تاکنون بازنده این دربی نبوده و باید دید آیا این مسابقه روند شکست ناپذیری قرمزها را حفظ می‌کند یا مردان کمالوند در یک عصر پاییزی به دومین بردشان خواهند رسید.

 گسترش فولاد – تراکتورسازی / ورزشگاه بنیان دیزل / ساعت 14:45

داور: سیدرضا مهدوی / کمک ها: آرمان اسعدی – علی دودانگه / داورچهارم: سعید رحیمی مقدم / ناظر: فریدون اصفهانیان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز