پس از نایب قهرمانی در رقابت های جهانی مالزی؛

کاروان تیم وزنه‌برداری نوجوانان به ایران بازگشت

۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۴۷۲۳
کاروان تیم وزنه‌برداری نوجوانان به ایران بازگشت
تیم وزنه برداری نوجوانان کشورمان بعد از کسب 469 امتیاز و نایب قهرمانی در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان در پنانگ مالزی، بامداد امروز پنجشنبه (6 آبان) به مهین اسلامی بازگشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشورمان که با هشت وزنه‌بردار راهی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در پنانگ مالزی شده بود پس از کسب 469 امتیاز، سه نشان طلا، سه گردن آویز نقره و سه مدال برنز و نایب قهرمانی در این رقابت ها، امروز پنجشنبه، ساعت 3:30 بامداد در بازگشت به میهن مورد استقبال جمعی از پیشکشوستان و مسولان فدراسیون قرار گرفت.

پیشکسوتان و مسئولان فدراسیون وزنه برداری و تعدادی از پیشکسوتان ارزنده جامعه وزنه برداری به همراه خانواده های وزنه برداران برای استقبال ازوزنه برداران نوجوانان در فرودگاه حضور پیدا کردند. 

تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان توسط حسین سلطانی در دسته 69 کیلوگرم( 2مدال نقره و یک برنز)، احمد احمد نژاد در دسته 77 کیلوگرم(یک مدال برنز)، محمدرضا روشنی(یک مدال نقره و یک مدال برنز)، علی داودی(سه مدال طلا) در دسته 94+ کیلوگرم با کسب 469 امتیاز تیمی صاحب سکوی نایب قهرمانی جهان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز