طارمی بیشتر دراختیار تیم ملی بوده است؛

برانکو: نامه سازمان لیگ را تایید نکردیم/بازیکن غیرحرفه‌ای باید با تیم امید تمرین کند

۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۱:۴۱
کد خبر: ۴۷۴۸۶۱
برانکو: نامه سازمان لیگ را تایید نکردیم/بازیکن غیرحرفه‌ای باید با تیم امید تمرین کند
سرمربی تیم پرسپولیس از برنامه ریزی سازمان لیگ انتقاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت آبادان گفت: با تیمی بازی داریم که بزرگترین پدیده این فصل بوده است و تیم‌ها را غافلگیر کرده و در رده چهارم ایستاده. آنها موفق شدند تیمهای بزرگی چون استقلال را شکست دهند. بازی سختی داریم. هر بازی با هر تیمی سخت و مشکل است. خوشبختانه بازیکنان خوبی داریم. آنها با شوق و انگیزه بالا کار می کنند. انتظارم این است که در دراز مدت به اهداف خود برسیم.

برانکو در ادامه گفت: علیرضا بیرانوند  ترک کوچکی در استخوان مچش به وجود آمد و سه تا چهار هفته دستش در گچ خواهد بود. به همین خاطر در بازی فردا از رادوشوویچ استفاده می‌کنیم. محمد انصاری هم دیروز دچار مصدومیت شد. مشکل او جدی نیست و با آمادگی کامل به میدان خواهیم رفت.

وی درباره نیمکت نشینی عالیشاه مقابل استقلال خوزستان گفت: به نظرم در بازی قبل تیمی که ارنج کردم، بهترین تیم بود. البته امید در آن بازی، بازی کرد اما آسیب دید و خوشبختانه آسیب‌دیدگی‌اش جدی نبود. او بین 11بازیکنی که برای ترکیب اصلی رقابت می‌کنند، حضور دارد. 

وی در مورد اینکه صنعت نفت استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست داده، گفت: صنعت نفت یک تیم تهاجمی است. آنها ضدحمله‌های خوبی می‌زنند و دومین خط حمله لیگ هستند. در بازی با ماشین‌سازی هم دیدید که بیشتر از طریق ضدحمله به نتیجه رسیدند. دیدگاهمان این است که کار خودمان را بکنیم و آن چیزی که هواداران می‌خواهند را محکم و با فشار زیاد انجام دهیم.

برانکو در خصوص جدایی ساسان انصاری از پرسپولیس گفت: او بهترین بازیکن فولاد بود که پیش ما آمد و اجازه دادیم که برود. چون یکسری مشکلات شخصی داشت و مایل بود برود. او یک بازیکن حرفه‌ای است و باشگاه هم بزرگ‌منشی خود را نشان داد که اجازه داد به فولاد برگردد تا به مسائل شخصی‌اش برسد. به او بابت موفقیت‌هایش تبریک می‌گویم و رفتن او تصمیم سختی بود.

سرمربی قرمزهای تهران درمورد تعطیلات لیگ اظهار داشت: تعطیلات خوب نیست. شما ببینید مهدی طارمی تا الان 30 جلسه تمرین انجام داده و شاید فقط یک ماه با ما کار کرده باشد اما با تیم ملی سه ماه کار کرده یا رامین رضاییان که 15 جلسه با ما تمرین کرد اما  سه ماه با تیم ملی بوده است و این مساله برای تیم‌ها و تماشاگرانشان خوب نیست. اما به هر حال برنامه این طور چیده شده و با ما هم مشورت نکرده‌اند. ما به این تصمیم احترام می‌گذاریم. 

برانکو درمورد نامه سازمان لیگ به باشگاه ها برای تعطیلی های لیگ گفت: این نامه به باشگاه رسید اما باشگاه ما آن را تایید نکرد. هیچ کس با ما مشورت نکرده بود. نامه ای که زده شده بود برای اصلاح برنامه ها بود. 

برانکو در مورد اینکه گفته می‌شود، برخی از بازیکنان را نمی‌خواهد و بحث جدایی آن‌ها مطرح شده، گفت: اولا این موضوعی است که هیچ ارتباطی به رسانه‌ها ندارد. این یک موضوع داخلی در باشگاه است و اگر قرار باشد کسی برود یا بیاید، رسانه‌ها در این تصمیم دخیل نخواهند بود. از باشگاه کسی نمی‌رود مگر اینکه بخواهد رفتار غیرحرفه‌ای کند. باید برود و با تیم امید ما تمرین کند. اگر قرار باشد اصلاحاتی در تیم داشته باشیم، اول خودمان انجام می‌دهیم هر چند که می‌دانم رسانه‌ها به این مسائل علاقه‌مندند اما صحبت کردن درمورد این مباحث زود است. نمی‌خواهیم بازیکنی بیاوریم که فقط بگوییم بازیکن آورده‌ایم. 

وی درمورد عدم استفاده از بازیکنان خارجی اضافه کرد: ما یک کادر 26 نفره بازیکن داریم و از هر کسی لازم باشد استفاده می‌کنیم. طبیعی است که وقتی تیمی برنده می‌شود و صدر جدول است تغییرات در ارنج به حداقل می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز