صفاری نماینده مردم نطنز و قمصر:

سلطانی فر با رای بالا وزیر ورزش و جوانان می شود

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۵:۵۸
کد خبر: ۴۷۵۴۴۶
سلطانی فر با رای بالا وزیر ورزش و جوانان می شود
نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی پیش بینی کرد گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان با رای اعتماد بالا به عنوان وزیر انتخاب خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرتضی صفاری با اشاره به شناخت نسبی از دکتر سلطانی فر گزینه دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان را دارای پیشینه مدیریتی قوی در کشور دانست و از وی با توجه به سابقه مدیریتی در سازمان تربیت بدنی به عنوان گزینه خوب نام برد.

نماینده مردم نطنز و قمصر با اشاره به دوران موفقیت آمیز مسعود سلطانی فر در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری که به عنوان آخرین سابقه مدیریتی گزینه پیشنهادی دولت قبل از معرفی به مجلس شورای اسلامی برای وزارت ورزش و جوانان محسوب می شود، اظهار داشت: با حضور سلطانی فر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور دوران خوبی را سپری کرد و موفقیت های قابل توجهی هم بدست آورد که بیانگر قدرت اجرایی ایشان است.

صفاری گفت: تجربه مدیریتی سلطانی فر در سازمان تربیت بدنی هم یک نقطه قوت برای این گزینه قلمداد می شود به همین دلیل با توجه به این شناخت به نظر می رسد نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رای بالایی به این مدیر قوی برای وزارت ورزش و جوانان ،اعتماد می کنند.

نماینده مردم نطنز و قمصر در بخش دیگری از سخنانش اهمیت مشکلات جوانان از جمله اشتغال را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در وزارت ورزش و جوانان متاسفانه مسائل جوانان مغفول واقع شده است از جمله بحث اشتغال که پیامدهای منفی برای جامعه دارد بنابراین امیدوارم وزیر جدید ورزش و جوانان در این زمینه با مدیریت منطقی، دیگر نهادهای مرتبط با این مشکل را برای حل این معضل وارد کارزار کند.

صفاری از ورزش هم به عنوان مقوله ای که می تواند شرایط مناسبی را برای اوقات فراغت،تفریح و سلامتی جوانان بوجود آورد نام برد و ابراز امیدواری کرد که وزارت ورزش و جوانان با ایجاد زیرساخت های لازم، زمینه مناسبی برای تفریحات سالم جوانان فراهم کند.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز