نباید سوریه را دست کم گرفت؛

دژاگه: کره همیشه مقابل ایران به مشکل می‌خورد

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۴:۱۹:۳۳
کد خبر: ۴۷۵۶۴۹
دژاگه: کره همیشه مقابل ایران به مشکل می‌خورد
کاپیتان ایران، این تیم را جوان و نیازمند کسب تجربه می‌داند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اشکان دژاگه هافبک تیم ملی ایران، در گفتگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به تشریح وضعیت حال حاضر این تیم پرداخت.

کاپیتان دوم تیم کشورمان در ابتدا گفت: ما دو بازی سخت را مقابل ازبکستان و کره‌جنوبی پشت سرگذاشتیم و در گام بعدی نیز بازی سختی مقابل سوریه داریم. نباید این تیم را دست کم گرفت. بازی مقابل سوریه آسان نیست و باید روی این بازی به خوبی تمرکز کنیم. امیدوارم بتوانیم در این مسابقه هم مانند آنچه که جلوی کره جنوبی بودیم، ظاهر شویم.

دژاگه در خصوص شرایط تیم ایران در گروهA، انتخابی جام جهانی گفت: به نظرم تیم ما موقعیت خوبی در این گروه دارد اما باید توجه داشته باشیم که هنوز بازی ها و امتیازات زیادی باقی مانده‌است. ما باید پله به پله جلو برویم و در هربازی با تمرکز بالا حاضر شویم.

دژاگه در خصوص برد خانگی مقابل کره جنوبی اضافه کرد: به نظرم تیم ما، از دقیقه یک تا انتهای بازی، بازی خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد. از کسب سه امتیاز این بازی خوشحالیم. تیم کره جنوبی همیشه مقابل ما به مشکل بر می‌خورد چرا که ما همیشه به صورت یک تیم منسجم و فشرده بازی می کنیم.

هافبک تیم ایران در پایان اظهار داشت: تیم ما بازیکنان جوان زیادی دارد. آنها نیاز دارند تا تجربه بیشتری کسب کنند. ما همیشه تلاش می‌کنیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم و معتقدم از اولین بازی تا به حال، پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

"ترجمه: محمد بهی"

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز