نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی :

کوچکی نژاد: سلطانی فر می تواند استعدادهای ورزش را شناسایی کند

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۵:۵۰:۰۹
کد خبر: ۴۷۵۹۴۲
کوچکی نژاد: سلطانی فر می تواند استعدادهای ورزش را شناسایی کند
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد مجلس به گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش رای اعتماد بالا می دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جبار کوچکی نژاد درباره گزینه پیشنهادی دولت به مجلس برای وزارت ورزش و جوانان گفت: با سلطانی فر در زمانی که استاندار گیلان بود کار کردم و شناخت کافی از او دارم. معتقدم به عنوان استاندار در چندین استان کشوراز پشتکار بسیار خوبی برخوردار بوده و علاقه مند به ورزش است و به طور یقین همه توان و انرژی  و تجربه خود را وارد این حوزه خواهد کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: از طرفی با تجارب ارزنده ای که سلطانی فر در بخش گردشگری دارد توانست با وارد کردن بخش خصوصی تحرک خاصی در این دستگاه ایجاد کند که ادامه این تجارب می تواند تحولات اساسی را نیز در هر دو بخش جوانان و ورزش ایجاد کند.

کوچکی نژاد همچنین به نقطه ضعف های اساسی ورزش اینگونه اشاره کرد: دو نقطه ضعف اساسی که در حال حاضر در بخش ورزش داریم قانون گذاری و بودجه است که تا کنون وزارتخانه  نتوانسته ارتباط محکمی با مجلس و کمیسیون مربوطه برقرار کند به ویژه الان که ما در آستانه تنظیم برنامه ششم هستیم  و اعتقاد دارم با توجه به تجارب آقای سلطانی فر بعد از رای اعتماد روز سه شنبه وارد کمیسیون تلفیق برنامه ششم خواهد شد و با کمک نمایندگان چندین حکم بسیار خوب را خواهد گرفت. به خصوص در بحث ساخت و ساز که سرانه اماکن ورزشی در کشور بسیار پایین است.

او همچنین ادامه داد: از طرفی سلطانی فر می تواند بسیاری از استعدادهایی که در گوشه و کنار کشور به دلیل ضعف بودجه هدر می رود شناسایی کند تا قهرمانان جدید در کشور ساخته شود و البته از قهرمانان قبلی نیز باید حمایت بیشتری بشود مثلا با تزریق منابع مالی به صندوق حمایت از قهرمانان رونق بیشتری به زندگی آنها وارد شود.

کوچکی نژاد در پایان فضای حاکم بر مجلس را اینگونه توصیف کرد: در این چند روز که من شرایط مجلس را بررسی کردم دیدگاه به آقای سلطانی فر بسیار مثبت بوده و با رای اعتماد بالایی که به نظرم خواهد گرفت امیدوارم بتواند با بهره مندی از نیروهای توانمند داخلی این وزارتخانه را با تخصص و شادابی اداره کند.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز