بهترین نوع رادیو را برای داورانمان تهیه کردیم؛

تاج: به من فشار آوردند که داور خارجی بیاورم

۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۶:۱۲
کد خبر: ۴۷۶۱۷۲
تاج: به من فشار آوردند که داور خارجی بیاورم
رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم رونمایی رادیوی داوران، از عملکرد داوران کشورمان تقدیر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی تاج در مراسم رونمایی از سیستم رادیویی داوران ضمن تشکر از اصحاب رسانه، کمیته داوران و علیرضا فغانی بابت حضور در این مراسم، گفت: قضاوت داوران ما خیلی خوب شده است. زمانی که من کمیته داوران بودم از جاهای دیگر فشار می آوردند تا برای دربی داور خارجی بیاوریم اما الان دیگر این فشارها وجود ندارد. واقعیت این است که هر اشتباه داور سهوی است و کمیته داوران، داوری را انتخاب می کند که بهترین عملکرد را داشته باشد. امروز هرکسی ببازد به داوری ربطی ندارد. داوران کشور سلامت کامل دارند. در داوری کشور اگر تیمی متضرر شده‌، حتما تیم دیگری وجود دارد که از داوری سود برده. اشتباه جزوی از داوری است. هر اشتباهی که صورت می گیرد باید آن را پذیرفت. داور در فینال جام جهانی هم اشتباه می کند و همه جا راحت می پذیرند. نباید داور مورد قضاوت قرار بگیرد چون اشتباه او در فوتبال یک اتفاق است.

رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: این اتفاق خوشایند بود که سیستم رادیویی را وارد ایران کنیم. تقدیر و تشکر می کنم. رادیویی که در ایران است بهترین نوع این وسیله است.

تاج درادامه گفت: داوری بخشی از فوتبال است و اگر وجود نداشته باشد بازی برگزار نمی شود. بهتر است قضاوت از داوری را کمتر انجام دهیم تا شرایط بهتر شود. داوران بخش عظیمی از جامعه فوتبال هستند. من از کمیته داوران خواسته‌ام هرکسی سوالی و اعتراضی داشت پاسخگو باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز