مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

تجربه سلطانی فر، نقطه قوتی برای ورزش و جوانان خواهد بود

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۳:۳۸:۴۸
کد خبر: ۴۷۶۶۰۲
تجربه سلطانی فر، نقطه قوتی برای ورزش و جوانان خواهد بود
امیر غفرانی در خصوص معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار کرد: تجربه سلطانی فر، نقطه ی قوتی برای ورزش و جوانان خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز درخصوص معرفی وزیر پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی گفت: سلطانی به عنوان فردی توانمند که سابقه قائم مقامی سازمان تربیت بدنی سابق و همچنین استانداری چندین استان را در کارنامه دارد می تواند برای ورزش مثمر ثمر و بسیار مفید واقع شود.

وی با اشاره به تجربه سلطانی فر افزود: قطعا این تجربه و سابقه طولانی مدیریت سلطانی فر در سطح کلان می تواند به عنوان نقطه قوتی برای جامعه ورزش و جوانان محسوب شود.

غفرانی ادامه داد: با توجه به جایگاه وزارت ورزش و جوانان که درصد بالایی از جمعیت کشور را دربر می گیرد، ریاست محترم جمهور با دقت نظر خاصی سلطانی فر را به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان معرفی کرده که این مهم خود نشان دهنده درستی این انتخاب است.

این مسئول به حمایت بزرگان ورزش از سلطانی فر اشاره کرد و گفت: اکثر نام آوران و بزرگان ورزش ایران با حمایت از انتخاب دکتر سلطانی فر مسیر مورد نظر را نشان داده اند و تردیدی نیست که ایشان شایستگی های زیادی دارند که برای این وظیفه خطیر انتخاب شده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رای بالا به سلطانی فر موجبات رشد و پیشرفت و همچنین برنامه ریزی و ساختارمندی وزارت ورزش و جوانان را فراهم نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز