خطیبی: وضعیت تیم را آسیب شناسی کردیم

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۶:۱۷:۰۱
کد خبر: ۴۷۶۷۵۵
خطیبی: وضعیت تیم را آسیب شناسی کردیم
مربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: با استفاده از نقاط ضعف حریف بازی بهتری را نسبت به آنها ارائه کردیم. بازیکنان ما شاداب و سرحال بودند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین خطیبی مربی ماشین سازی در نشست خبری بعد از شکست دو بر یک تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. خونه به خونه در لیگ یک صدرنشین است و از امکانات و مربی با دانشی بهره می‌برد. این تیم سال آینده می تواند به لیگ برتر صعود کند. می‌دانستیم بازیکنان با تجربه و باهوشی در تیم حریف حضور دارند. خونه به خونه را کنترل کردیم و با استفاده از نقاط ضعف حریف بازی بهتری را نسبت به آنها ارائه کردیم. بازیکنان ما شاداب و سرحال بودند.

وی افزود: جا دارد از مدیریت و هیأت مدیره تشکر کنم. بعد از باخت مقابل پیکان همه ناراحت بودیم اما هیأت مدیره از لحاظ آرامش و روحی روانی برای تیم وقت گذاشتند و از نزدیک شرایط تیم را نگاه کردند. امروز پیروزی تیم مدیون آرامشی بود که باشگاه داشت. امروز شاهد بودید که هشت بازیکن اصلی و کلیدی خود را نداشتیم. بازیکنان جوان ما فرصت کافی برای بازی کردن نداشتند اما عملکرد‌ آنها امروز ما را خوشحال کرد. نفرات با تجربه تیم امروز تیم را رهبری کردند. آندرانیک تیموریان قرار است به تیم ملی اضافه شود. این برد را به اعضای هیأت مدیره و باشگاه تقدیم می‌کنم که به ما را از لحاظ روحی روانی کمک کردند.

مربی ماشین‌سازی تبریز گفت: وضعیت تیم را آسیب شناسی کردیم. در اول فصل خطیبی تصمیم گرفت کادر مجربی داشته باشیم. به علت نیاز مبرم خطیبی قرار شد اگر شرایط فراهم شود یکی دو نفر به جمع ما اضافه شوند باید شرایط تیم را آسیب شناسی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز