الان شرایط خوبی دارم

حسینی: سوریه یقه تیم‌های بزرگ را گرفته است/ از انتخاب مردم تشکر می‌کنم

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۱:۲۱:۳۴
کد خبر: ۴۷۷۰۴۹
حسینی: سوریه یقه تیم‌های بزرگ را گرفته است/ از انتخاب مردم تشکر می‌کنم
مدافع تیم ملی فوتبال از بهبودی مصدومیت خود خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدجلال حسینی پیش از آغاز تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران حاضر در محل تمرین با اشاره به شرایط این تیم، گفت: از دیروز تمریناتمان را استارت زدیم. بازی با کره جنوبی تمام شده است و باید خودمان برای بازی بسیار سخت با سوریه آماده کنیم. این تیم واقعا خوب است و یقه تیم های بزرگ را گرفته است، امیدوارم که سایر بازیکنان نیز شرایط را درک کنند و یک بازی خوب را به نمایش بگذارند.

وی در مورد مصدومیتش افزود: در برخوردی که با پورقاز داشتم، مصدوم شدم، اما الان شرایط خوبی دارم.

حسینی تصریح کرد: از مهدی تاج و محمدرضا ساکت تشکر می کنیم که تلاش کردند تا شرایط خوبی برای ما رقم بزنند. باید شرایط بازی با سوریه را درک کنیم؛ چراکه یک بازی سخت و سنگین را در مالزی باید انجام دهیم.

مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال با اشاره به انتخابش به عنوان بهترین بازیکن ۱۰ هفته اخیر لیگ فوتبال ایران، گفت: از هواداران واقعا تشکر می کنم زیرا وقتی این انتخاب از طرف مردم صورت گرفت، این موضوع باعث افتخار من است.

وی با اشاره به بازی تدارکاتی با گینه نو اضافه کرد: تیم ملی جوان شده است و برگزاری اردو و بازی تدارکاتی به ما کمک می‌کند. باز هم جای شکرش باقی است که چنین مسابقه ای برگزار می شود؛ زیرا برای اعتماد به نفس بازیکنان می تواند مفید باشد.

حسینی در پایان در پاسخ به این پرسش که برخی از اهالی فوتبال صعود تیم ملی جام جهانی را تمام شده دانسته اند، اظهار داشت: نمی دانم که چه کسانی این مسائل را مطرح می‌کنند، اما حتما باید یک شرایط خوبی به وجود بیاید تا ما بتوانیم در بازی های آینده به موفقیت برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز