غفور جهانی در گفتگو با برنا:

جوانگرایی برگ برنده ملوان است/ باید به مایلی‌کهن فرصت داد

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۰۹:۱۵:۴۴
کد خبر: ۴۷۷۵۶۹
جوانگرایی برگ برنده ملوان است/ باید به مایلی‌کهن فرصت داد
پیشکسوت ملوان گفت: بازیکنان جوان ملوان می‌توانند با درخشش خود تا پایان فصل به تجربه و آمادگی لازم برسند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غفور جهانی پیشکسوت تیم ملوان، درباره عملکرد این تیم در رقابت‌های جام حذفی با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی با بیان اینکه تیم ملوان خیلی بهتر از تراکتورسازی بازی کرد، گفت: ملوان نتوانست از فرصت‌هایش استفاده کند و در مقابل تراکتورسازی تسلیم شد. ملوان روی یک اتفاق گل را دریافت کرد و از دور مسابقات حذف شد.

جهانی با اشاره به اینکه حق ملوان نبود که در این دوره از مسابقات حذف شود، افزود: کفه ترازو به نفع تراکتورسازی بود زیرا آنها از مهره‌های کلیدی مناسبی برخوردار بودند. شاگردان جوان مایلی کهن همه تلاش خود را به کار بردند تا در این دیدار پیروز میدان باشند اما حریف بازیکنان تراکتورسازی نشدند.

وی با تاکید بر اینکه مایلی‌ کهن به جوانگرایی اعتقاد دارد، اضافه کرد: بازیکنان جوان به تیم طراوت و شادابی می‌دهند و تا پایان بازی تلاش خود را می‌کنند. این بازیکنان جوان می‌توانند آینده تیم را تامین کنند و ملوان به واسطه همین بازیکنان جوان می‌تواند به لیگ برتر بازگردد.

جهانی ادامه داد: بازیکنان چهره ملوان که اکنون در خونه به خونه بازی می‌کنند به دلیل افزایش سن امکان دارد تا پایان فصل نتوانند بازی تاثیرگذاری برای این تیم انجام دهند. بازیکنان جوان ملوان می‌توانند با درخشش خود تا پایان فصل به تجربه و آمادگی لازم برسند و این بازیکنان جوان برگ برنده ملوان برای بازگشت به لیگ برتر هستند.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی تا آنجایی که توان دارد نیازهای جانبی تیم ملوان را برطرف می‌کند، اشاره کرد: احمد دنیا‌مالی، عضو هیات مدیره باشگاه ملوان انزلی، برای تامین نیازها تا حدودی توانسته مشکلات مالی این تیم را برطرف کند اما برای راهیابی به لیگ برتر نیاز به برطرف کردن مشکلات موجود است.

پیشکسوت ملوان در پایان گفت: پیشکسوتان دلسوز آنچه در توان دارند برای راهیابی ملوان به لیگ برتر انجام می دهند. مایلی کهن تیمی ساخته که از لحاظ فنی ایراد آنچانی وارد نیست و باید به او فرصت و زمان داد تا همه در کنار یکدیگر مشکلات موجود را برطرف کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز