هاشم پور: برای کسب پیروزی به مصاف مصر می رویم

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۴۷۷۶۹۷
هاشم پور: برای کسب پیروزی به مصاف مصر می رویم
مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: آرامش و صداقت بین بازیکنان، کادرفنی و مدیریتی تیم باعث می شود از رویارویی با هیچ کدام از تیم ها استرس نداشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس هاشم پور گفت: روز گذشته نخستین بازی خود در رقابت های جام بین قاره ای جهان را انجام دادیم. بدون شک در بازی های اول هر تورنمنت دستورات تاکتیکی و کارهای فنی آنطور که انتظار می رود به اجرا گذاشته نمی شود، اما تقابل با آمریکا باعث شد تا بازیکنان خیلی زود به شرایط اصلی خود بازگردند و با اختلاف 5گل پیروزی دلچسبی را رقم بزنند.

وی ادامه داد: تیم آمریکا به هیچ وجه تیم دست و پا بسته ای نبود و از نظر قدرت بدنی و سطح بازیکنانش شرایط خوبی داشت. به هرحال امروز با مصر بازی داریم که این تیم هم شرایط نسبتا خوبی دارد اما بازیکنان را برای برد قاطعانه به زمین می فرستیم.

مربی تیم ملی افزود: رقابت های جام بین قاره ای جهان پس از بازی های جام جهانی به عنوان معتبرترین مسابقات جهانی شناخته می شود و حتی به این دلیل که فقط تیم های برتر قاره ها در این رقابتها حضور دارند، شاید بتوان سطح آن را بالاتر از بازی های جام جهانی عنوان کرد. 

هاشم پور در ادامه تاکید کرد: مهمترین شاخصه تیم ما آرامش، صداقت بین بازیکنان، کادرفنی و مدیریت تیم است که این موارد باعث می شود از رویارویی با هیچ کدام از تیم ها استرس نداشته باشیم و کم کم تاکتیک خود را سوار بر بازی کنیم. 

وی درخصوص بازی امروز ملی پوشان کشورمان برابر تیم ملی مصر گفت: در فوتبال ساحلی هر بازی شرایط کاملا مخصوص به همان بازی را دارد و امروز هم نمایش متفاوتی نسبت به بازی روز گذشته خواهیم داشت. به هرجهت امروز هم مانند بازی قبل مقابل آمریکا، فقط برای کسب پیروزی به زمین مسابقه می رویم و امیدوارم با دعای خیر مردم عزیزمان با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز