ترابیان: رقابت با برزیل بسیار سخت و حساس است

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۲:۵۱:۱۵
کد خبر: ۴۷۸۶۴۷
ترابیان: رقابت با برزیل بسیار سخت و حساس است
رییس کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتسال گفت: کمیته فنی و کمیته فوتسال، کادر فنی زیر20 سال فعالیتش را آغاز می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس ترابیان رییس کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتسال درباره انتخاب کادر فنی تیم ملی زیر 20 سال فوتسال گفت: پس از مشخص شدن سرمربی این تیم، صانعی کادر خود را برای آغاز تمرینات تیم ملی معرفی کرد که پس از بررسی و با تایید کمیته فنی و توسعه و کمیته فوتسال، کادر فنی این تیم فعالیتهای خود را شروع می کند.

وی در ادامه درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: بسیاری از دوستان معقتد بودند که با تغییر سرمربی تیم ملی، فوتبال ساحلی سقوط می کند اما عملکرد کمیته فنی و توسعه و دپارتمان فوتبال ساحلی باعث شد تا بار دیگر شاهد افتخار آفرینی ملی پوشان در این رشته و در میادین بین المللی باشیم. کمیته فنی و توسعه بخاطر تشخیصی که بابت تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی داد باعث شد تا امروز نتیجه آن را ببینیم.امروز یکی از افتخارات مربی بی ادعا، بی حاشیه و کار بلد این است که شاهد حضور تیم ملی فوتبال ساحلی در مرحله فینال رقابتهای جام بین قاره ای باشیم. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان به این خود باوری رسیده اند که با تلاش و پشتکار می توانند افتخار آفرین باشند و رقابت تنگاتنگ با تیم های بزرگی مانند روسیه و تاهیتی نشان از این خودباوری می دهد.
 
وی در پایان درباره برگزاری دیدار فینال ایران برابر برزیل گفت: هم اینکه ملی پوشان تا مرحله فینال بالا آمده اند، خود افتخار بزرگی است. بازی برابر برزیل که یکی از قدرت های فوتبال ساحلی محسوب می شود، کادر دشوار، بسیار سخت و حساس است. برد و باخت در این دیدار اصلا مهم نیست چرا که شایستگی ملی پوشان در دیدارهای سخت را شاهد بوده ایم. امیدوارم موفقیت های فوتبال ساحلی در سطح بالای جهانی ادامه دار باشد و با تلاش و پشتکار بتوانیم این سطح فوق العاده را در جهان حفظ کنیم. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز