داوران با من نامهربان بودند

پورشیب: با آرامشی که فدراسیون کاراته ایجاد کرد، قهرمان جهان شدیم

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۴۷۹۳۳۵
پورشیب: با آرامشی که فدراسیون کاراته ایجاد کرد، قهرمان جهان شدیم
ملی پوش تیم ملی کاراته ایران گفت: نفرات تیم ملی با خیال راحت در اردوها حاضر می شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ذبیح الله پورشیب ملی پوش تیم ملی کاراته در غرفه خبرگزاری برنا حاضر شد.

پورشیب در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص قهرمانی تیم ملی کومیته ایران در رقابت های جهانی اظهار داشت: شرایط خوبی که تیم ملی در یک سال گذشته داشت و همچنین آرامشی که مجموعه فدراسیون به خصوص رییس فدراسیون به تیم داد، این قهرمانی برای ایران به دست آمد.

وی ادامه داد: نفرات تیم ملی با خیال راحت در اردوها حاضر می شدند و با برنامه ریزی دقیق سرمربی تیم تمرینات به صورت منظم انجام می شد. امسال برای اولین بار بود بچه های تیم ساعت تمرینی خود را می دانستند و با این شرایط با آمادگی کامل و برای قهرمانی پا به مسابقات گذاشتند.

ملی پوش تیم ایران گفت: در مسابقات انفرادی نیز اگر نامهربانی داور شامل من نمی شد قطعا تا فینال پیش می رفتیم. این برای دومین بار بود که مقابل این حریف ژاپن در شرایطی که بازی به تساوی کشیده شده بود با رای داور بازنده شدم. در مسابقات انفرادی که در این دوره برگزار کردم هیچ امتیازی را از دست ندادم.

پورشیب در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی ورزش حرفه ای را ادامه خواهد داد، تصریح کرد: مدت زندگی کردن و حرفه ای فکر کردن باعث خواهد شد که بتوانیم تا سالیان سال با قدرت در ورزش قهرمانی حضور داشته باشیم و تا زمانی که  این دو مسأله را رعایت می کنیم برای کشورم افتخار آفرینی خواهم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز