کسب مدال نماینده ایران در تنیس روی میز مجارستان مسجل شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۷:۰۰
کد خبر: ۴۷۹۳۵۵
کسب مدال نماینده ایران در تنیس روی میز مجارستان مسجل شد
در رقابت های تنیس روی میز بین المللی انفرادی نوجوانان در مجارستان امین احمدیان موفق شد حریف آلمانی خود را شکست داده و به نیمه نهایی راه یابد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت های انفرادی نوجوانان در شهر زومباتلی مجارستان، امین احمدیان درمرحله یک چهارم نهایی موفق شد با نتیجه 3 بر 2 مقابل استومپر از آلمان به برتری دست یابد و ضمن مسجل کردن مدال برنز خود به مرحله نیمه نهایی نیز راه یابد.

در مرحله نیمه نهایی امین احمدیان امشب مقابل مینگ وی تای از چین تایپه قرار می گیرد. احمدیان تا رسیدن به مرحله نیمه نهایی موفق شد حریفانی از کشورهای انگلیس، مجارستان، ژاپن و آلمان را از پیش روی بردارد.

در رقابت های دونفره امین احمدیان نیز بهمراه دوریان ژنگ از فرانسه با پیروزی بر تیم های بلغارستان، بلژیک و چین تایپه به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که با شکست 3 بر صفر از تیم مشترک ایرلند و فنلاند به مدال برنز مسابقات دست یافتند.

حاصل تلاش 10 ماهه فدراسیون تنیس روی میز در برگزاری اردوی های مختلف و حضور بازیکنان در رویدادهای بین المللی، موفقیت در این مسابقات بود. صمد تدبیری سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران هدایت احمدیان را بر عهده دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز