لیگ برتر والیبال؛

شکست صدرنشین در تهران/ نخستین برد هاوش

۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۲:۰۶
کد خبر: ۴۸۰۷۷۲
شکست صدرنشین در تهران/ نخستین برد هاوش
تیم والیبال بانک سرمایه صدرنشین لیگ برتر در هفته پنجم لیگ برتر نخستین شکستش را تجربه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام «شهدای منا» امروز با شش دیدار پیگیری شد. در سالن المپیک گنبد تیم هاوش این شهر میزبان شهرداری اراک بود و موفق به شکست سه بر یک میهمان خود شد تا نخستین برد گنبد در لیگ برتر والیبال در این مسابقه به دست آید.

نماینده گنبد در ست نخست 25 بر 19 مغلوب شد اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 20 و 25 بر 17 به پیروزی رسید. تیم گنبد به رغم کسب این پیروزی سه امتیازی همچنان در انتهای جدول لیگ برتر باقی ماند.

اصغر کاظمی و مرتضی علایی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و حسین پورکاشیان و اسماعیل صباغ نیز نظارت بر این دیدار را انجام دادند. جدال دو تیم هاوش و شهرداری اراک سه هزار تماشاگر داشت و به مدت 126 دقیقه نیز طول کشید.

تیم والیبال سازمان عمران شهرداری ساری در هفته پنجم لیگ برتر بدون همراهی سرمربی خود سه بر یک شهرداری تبریز را در بازی خانگی شکست داد. ساروی ها در ست دوم 25 بر 18 مغلوب میهمان خود شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 20 برابر نماینده تبریز به پیروزی رسیدند.

این مسابقه که در سالن شهید سید رسول حسینی شهر ساری برگزار شد، سه هزار تماشاگر داشت و به مدت 130 دقیقه طول کشید. قضاوت در این مسابقه را داود نافعی و میثم پارسه بر عهده داشتند و خلیل یگانه مجد و احمد بندری نیز ناظران این مسابقه بودند.

ادریس دانشفر از تیم ساری و علیرضا بهبودی از تیم شهرداری تبریز در این مسابقه به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دریافت کردند. در آخرین دیدار هفته پنجم لیگ برتر والیبال نیز تیم های بانک سرمایه و صالحین ورامین در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

بانک سرمایه در این مسابقه سه بر یک مغلوب نماینده ورامین شد تا نخستین شکست خود را تجربه کند، اما همچنان با 12 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها باقی ماند. شاگردان مصطفی کارخانه در ست نخست 32 بر 30 به پیروزی رسیدند اما در سه ست بعدی با امتیازهای 25 بر 20، 28 بر 26 و 25 بر 23 مغلوب صالحین ورامین شدند.

مسعود یزدان پناه، محمد عشق دوست و محمود کشفی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند. در این مسابقه عادل غلامی از تیم بانک سرمایه و امیر حسینی از تیم صالحین ورامین کارت زرد دریافت کردند. این دیدار یک هزار تماشاگر در خانه والیبال داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز