دوران کودکی ستاره روستوف در کمپ استعدادیابی ایران+عکس

۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۱:۴۱
کد خبر: ۴۸۱۱۴۱
دوران کودکی ستاره روستوف در کمپ استعدادیابی ایران+عکس
عکس قدیمی از ستاره این روزهای تیم روستوف در کمپ استعدادیابی فدراسیون فوتبال کشورمان منتشر شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عکسی قدیمی از سردار آزمون در کمپ استعدادیابی فدراسیون فوتبال به چشم می‌خورد که نشان می‌دهد این استعدادیابی‌ها بی ثمر نیست و می‌تواند در پیشرفت و افزایش کیفیت فوتبال کشورمان تاثیرگذار باشد.

سردار آزمون متولد ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس است. وی  در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه ۲۰۱۲ در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن ۷ گل در ۶ بازی، به مقام آقای گلی این تورنمنت دست یافت.

سردار آزمون در مهرماه سال ۱۳۹۱ به باشگاه فوتبال روبین کازان روسیه پیوست. وی اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند. سردار آزمون همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده و دو گل به ثمر رساند.

بازیکن تیم ملی کشورمان برای نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ مورد توجه مسئولان باشگاه‌های فوتبال بارسلونا، لیورپول، میلان، یوونتوس و آرسنال و باشگاه رئال مادرید قرار گرفت. آزمون که یکی از امیدهای ایران برای بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، نتوانست در لیست نهایی کارلوس کی‌روش حضور یابد و از حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ بازماند.

او در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در میان ملی‌پوشان ایران حضور داشت و موفق شد ۲ گل به ثمر برساند و یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی به شمار می‌آمد.. وی در اسفند ۱۳۹۳ به صورت قرضی به باشگاه فوتبال روستوف پیوست.

اکنون شایعه‌هایی مبنی بر انتقال آزمون از روستوف به لیورپول به گوش می‌رسد و امکان دارد آزمون به دلیل درخشش خوبی که در روستوف روسیه داشت در نقل و انتقالات زمستانی راهی لیورپول انگلستان شود.

photo_2016-11-11_13-47-15

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز