لیگ برتر والیبال؛ دور رفت از نیمه گذشت

۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۸۱۲۰۰
لیگ برتر والیبال؛ دور رفت از نیمه گذشت
هفته ششم لیگ برتر والیبال در حالی با شش دیدار در روز یکشنبه 23 آبان ماه پیگیری خواهد شد که دور رفت مرحله مقدماتی این رقابت ها از نیمه خواهد گذشت و تیم ها از نظر هماهنگی به شرایط مورد انتظار دست یافته اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان کشور جام «شهدای منا» روز یکشنبه 23 آبان ماه با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، ورامین، آمل، اراک و تبریز پیگیری خواهد شد.

در نخستین مسابقه این هفته و از ساعت 15 و 30 دقیقه تیم بانک سرمایه در خانه والیبال تهران میزبان خاتم اردکان است. شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه که در هفته پنجم نخستین شکست خود را برابر صالحین ورامین تجربه کردند، نشان دادند که تیم شکست ناپذیری نخواهند بود و همین موضوع باعث انگیزه دیگر تیم ها برای شکست این تیم می شود.

بنابراین خاتم اردکان که هم اکنون با دو برد و 5 امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد، به امید کسب سومین پیروزی خود به مصاف صدرنشین 12 امتیازی این رقابت ها می رود.

در دومین مسابقه این هفته تیم صالحین ورامین که با شکست بانک سرمایه بازیکنانش انگیزه مضاعف کسب کردند، در سالن شهید گلی عباسی ورامین میزبان هاوش گنبد خواهد بود.

نماینده ورامین با سه برد و هشت امتیاز در رتبه هفتم جدول است و هاوش با یک برد و سه امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد، دو تیم در هفته پنجم فاتح میدان بودند و هاوش نیز که نخستین برد خود را کسب کرده است، انگیزه کافی برای رویارویی با نماینده ورامین را دارد، بنابر این انتظار مسابقه جذابی از دو تیم وجود دارد.

تیم کاله مازندران با هدایت بهروز عطایی در هفته ششم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال میزبان پارسه تهران با سرمربیگری فرهاد نفرزاده است. دو سرمربی شناخت کافی از تیم های یکدیگر دارند.

کاله بعد از شکست خاتم در اردکان، در دیدار خانگی به میدان می رود اما پارسه بعد شکست برابر ارومیه با این تیم بازی می کند. شرایط روحی و روانی کاله برای کسب دومین پیروزی در این مسابقه مهیا است. کاله با یک برد و چهار امتیاز در جایگاه یازدهم است اما پارسه با سه برد و 10 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد.

سالن امام خمینی (ره) شهر اراک میزبان چهارمین مسابقه هفته ششم دور رفت لیگ برتر والیبال است که شهرداری اراک از تیم سازمان عمران شهرداری ساری پذیرایی خواهد کرد. جدال دو تیمی که امسال در لیگ برتر حضور یافته اند، جذابیت های خاص خود را دارد.

سازمان عمران با سه برد و 9 امتیاز در رتبه ششم جدول است و نماینده اراک با یک برد و چهار امتیاز در رتبه دهم قرار دارد. پیروزی در این مسابقه برای هر دو تیم می تواند حداقل یک پله صعود را به همراه داشته باشد.

تیم والیبال پیکان تهران که در هفته پنجم به سختی سایپا حریف سنتی خود را سه بر دو شکست داد، در هفته ششم لیگ برتر در تبریز میهمان شهرداری این شهر است.

پیکان تهران در حال حاضر با چهار برد و 10 امتیاز در رتبه دوم جدول است و با تیم های پارسه و سایپا رقابت نزدیکی در جدول دارد و برای حفظ جایگاه خود باید فاتح سه امتیازی میدان تبریز باشد.

از سوی دیگر شهرداری تبریز که با دو برد و 6 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد، در دو بازی خانگی خود فاتح میدان بوده است و در سومین دیدار خانگی خود به مصاف پیکان می رود و امیدوار است با حمایت تماشاگرانش موفق به کسب سومین برد خود در این رقابت ها شود.

تیم های سایپا و شهرداری ارومیه در آخرین مسابقه هفته ششم لیگ برتر والیبال و از ساعت 17 و 30 دقیقه در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر می روند.

نارنجی پوشان که در پنج دیدار قبلی خود در 20 ست به میدان رفته اند، با میانگین چهار ست در هر مسابقه یکی از تیم های سختکوش این رقابت ها هستند، اما خستگی مسابقات نیز برای آنان بیشتر است.

از سوی دیگر شهرداری ارومیه فرصت کافی برای ریکاوری نداشته و بالافاصله بعد رویارویی با پارسه راهی تهران شده است تا بعد از سه روز به مصاف سایپا برود، اما سایپا در هفته پنجم در تهران بازی داشت.

دو تیم در جدول نیز شرایط نزدیک به هم دارند و با سه برد و اختلاف یک امتیاز در رتبه های چهارم (سایپا 10 امتیاز) و پنجم (ارومیه 9 امتیاز) قرار دارند و با توجه به تمامی این عوامل پیش بینی نتیجه این مسابقه کار آسانی نخواهد بود.

برنامه کامل هفته ششم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
تهران، خانه والیبال، ساعت 15 و 30 دقیقه
بانک سرمایه – خاتم اردکان
 
ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 17
صالحین ورامین – هاوش گنبد
 
آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 17
کاله مازندران – پارسه تهران
 
اراک، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 17
شهرداری اراک – سازمان عمران شهرداری ساری
 
تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 17
شهرداری تبریز – پیکان تهران
 
تهران، خانه والیبال، ساعت 17 و 30 دقیقه
سایپا تهران – شهرداری ارومیه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز