هوتهم: عملکرد نونهالان والیبالیست کشور فراتر از انتظار بود

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۰:۵۱:۳۸
کد خبر: ۴۸۱۳۷۶
هوتهم: عملکرد نونهالان والیبالیست کشور فراتر از انتظار بود
رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال سطح فنی مسابقات مینی والیبال پسران قهرمانی نونهالان کشور را بالا دانست و گفت: این رقابت ها از نظر کیفی و کمی فراتر از انتظار برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین دوره مسابقات مینی والیبال پسران قهرمانی نونهالان کشور جام «پیشکسوتان فقید والیبال» که از روز سه شنبه 18 آبان ماه به میزبانی رامسر آغاز شده بود، با قهرمانی گلستان به پایان رسید.

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال درباره این مسابقات گفت: سطح تیم های شرکت کننده خیلی خوب بود و از نظر تعداد تیم های شرکت کننده نیز انتظار اینگونه استقبال را نداشتیم.

جعفر هوتهم تصریح کرد: تیم های نونهالان در این رقابت ها از تکنیک ها و تاکتیک های متعددی از جمله بریده کوتاه و پشت خط استفاده کردند که برای این رده سنی بسیار مشکل هست اما چون از نظر فنی در شرایط خوبی قرار داشتند، این برنامه ها را انجام دادند.

وی به قهرمانی تیم گلستان در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: این تیم ویژگی های تاکتیکی بسیار خوبی داشت و شایسته قهرمانی بود.

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال درباره شرایط برگزاری دومین دوره مسابقات مینی والیبال قهرمانی نونهالان کشور نیز گفت: این رقابت ها در شش زمین مسابقه مجموعه ورزشی شهید چمران آموزش و پرورش در شهرستان رامسر برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مجموع رقابت های پسران 146 دیدار برگزار شد، گفت: این رقابت ها در سه روز (18 تا 20 آبان ماه) پیگیری شد که به ترتیب 70، 60 و 16 مسابقه در هر روز رقابت ها برگزار شد.

هوتهم با یادآوری این موضوع که برترین بازیکنان این رقابت ها تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سال 1400 را تشکیل می دهند، گفت: 75 بازیکن برتر این رقابت ها انتخاب شدند تا در اردوهای منطقه ای که هر سه ماه یک بار برگزار خواهد شد تمرینات خود را پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: چون این بازیکنان دانش آموز هستند و امکان حضور در تهران برایشان مهیا نیست، در هشت منطقه کشور اردوی های آماده سازی خود را پیگیری خواهند کرد تا بهترین ها در سال 1400 در تیم ملی نوجوانان ایران حضور یابند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز