لیگ دسته یک والیبال؛

جدال صدرنشینان در هفته دوم

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۲۳۹۳
جدال صدرنشینان در هفته دوم
هفته دوم لیگ دسته یک والیبال در حالی روز چهارشنبه با هشت دیدار پیگیری می شود که دو مسابقه آن جدال تیم های سه امتیازی برای صدرنشینی در دو گروه خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام «شهدای منا» روز چهارشنبه هفته جاری با هشت دیدار در شهرهای آمل، قزوین، تهران (دو دیدار)، اردبیل، کرمان، کاشان و دامغان پیگیری خواهد شد.

در حال حاضر در گروه یک این رقابت ها تیم های اتحاد جوان همدان، عقاب تهران، شهرداری جوان ارومیه با یک برد و سه امتیاز در رتبه های اول تا سوم این گروه قرار دارند.

در این گروه جدال عقاب تهران با شهرداری جوان ارومیه در تهران اهمیت بیشتری نسبت به دیگر بازی ها دارد، زیرا فاتح این مسابقه به صدر جدول نزدیک می شود. البته دیدار تیم های اتحاد جوان همدان با سپهر الکتریک قزوین نیز از این نظر مهم است اما نماینده قزوین با دو امتیاز در رتبه چهارم است و از نظر شرایط مسابقه شانس کمتری برای صدرنشین در پایان هفته دوم دارد.

تیم مقاومت فرمانداری مهاباد که با یک امتیاز در رتبه پنجم جدول گروه یک قرار دارد، در هفته دوم لیگ دسته یک میهمان کاله جوان، تیم بدون امتیاز این گروه است. کاله جوان می تواند با استفاده از شرایط میزبانی فاتح این میدان باشد تا رتبه اش در جدول بهبود یابد.

تیم های کریمه قم و عقاب سبلان نیز که بدون امتیاز و برد در جایگاه های هفتم و هشتم جدول این گروه هستند، در آخرین مسابقه این گروه در اردبیل و به میزبانی عقاب سبلان به مصاف یکدیگر می روند.

شهرهای تهران، کاشان، کرمان و دامغان نیز چهار میزبان دیگر هفته دوم لیگ دسته یک والیبال مردان در گروه دوم هستند. در این گروه نیز تیم های فرش محتشم کاشان، شهرداری بجنورد، گل گهر سیرجان و رعد پدافند اصفهان با یک برد و سه امتیاز در رتبه های اول تا چهارم قرار دارند.

در این گروه، دیدار تیم های فرش محتشم کاشان و رعد پدافند اصفهان نسبت به دیگر بازی ها حساسیت بیشتری دارد زیرا دو تیم سه امتیازی هستند و فاتح این میدان می تواند صدرنشین شود. نماینده کاشان به دلیل میزبانی در این مسابقه از شانس بیشتری برای صدرنشینی برخوردار است.

تیم های شهرداری بجنورد و گل گهر سیرجان نیز که سه امتیازی هستند به ترتیب میهمان تیم های لاستیک بارز کرمان و نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان هستند و شرایط سختی برای شکست حریف و حفظ جایگاه خود خواهند داشت.

در آخرین مسابقه گروه دوم هفته دوم لیگ دسته یک والیبال، تیم ملوان تهران میزبان بختیاری ورامین است. دو تیم بدون امتیاز و برد در رتبه های هفتم و هشتم جدول این گروه قرار دارند و فاتح این میدان صعود یک پله ای را حتما تجربه خواهد کرد.

برنامه کامل دیدارهای هفته دوم لیگ دسته یک را به قرار زیر است:

گروه اول:
آمل، ساعت 16: کاله جوان – مقاومت فرمانداری مهاباد
فزوین، ساعت 16: سپهر الکتریک قزوین – اتحاد جوان همدان
تهران، ساعت 16: عقاب تهران – شهرداری جوان ارومیه
اردبیل، ساعت 16: عقاب سبلان – کریمه قم

گروه دوم:
تهران، ساعت 16: ملوان تهران – بختیاری ورامین
کاشان، ساعت 16: فرش محتشم کاشان – رعد پدافند اصفهان
کرمان، ساعت 16: لاستیک بارز کرمان – شهرداری بجنورد
دامغان، ساعت 16: نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان – گل گهر سیرجان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز