برگزاری نخستین مسابقات سراسری trx در آینده ای نزدیک

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۸:۳۱
کد خبر: ۴۸۲۴۰۱
برگزاری نخستین مسابقات سراسری trx در آینده ای نزدیک
هیات ورزشهای همگانی استان تهران امروز میزبان نخستین جلسه شورای راهبردی و سیاست گذاری رشته ورزشهای معلق (trx) با حضور مسئولین این کمیته بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هیات ورزشهای همگانی استان تهران میزبان نخستین جلسه شورای راهبردی و سیاست گذاری رشته ورزش‌های معلق (TRX) با حضور مسئولین این کمیته بود.

در این جلسه که با حضور شیما سادات مصطفوی پور دبیر، حمید نعمتیان رییس کمیته TRX هیات استان تهران، نجمه آبتین نخستین بانوی المپیکی و مریم رنجبر قهرمان آسیایی تیراندازی با کمان، علی جوزایی مدیر اماکن ورزشی شهرداری تهران، فیروزه جهان تیغ از مدرسین رشته آمادگی جسمانی برگزار شد، اعضا پیشنهادات و راهکارهای اساسی در خصوص ارتقا و رشد این رشته را در سطح استان تهران بیان کردند.

در ادامه جلسه حمید نعمتیان مسئول کمیته  TRXهیات استان با اشاره به اینکه کمیته این رشته نزدیک به دو ماه است در استان تهران فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: با توجه به اینکه TRX در ایران بسیار علاقه مند و متقاضی دارد ما قصد داریم در آینده ای نزدیک مسابقاتی را طراحی و در سطح کشور برگزار کنیم.

وی همچنین در خصوص کتاب جامع TRX در ایران گفت: در کشور چندین کتاب در خصوص این رشته ترجمه شده است ولی باتوجه به آنکه جامع و کامل نیست در نظر داریم کتابی را با استفاده از اساتید این رشته و متخصان تالیف کنیم که در این کتاب از پیشینه TRX و ابتدایی ترین تمرینات این رشته تا نکات حرفه ای و تخصصی جمع آوری و به چاپ برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز