امیدهای پرسپولیس راه آهن را مغلوب کردند

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۵:۴۵
کد خبر: ۴۸۲۵۰۲
امیدهای پرسپولیس راه آهن را مغلوب کردند
تیم فوتبال امید پرسپولیس با پیروزی برابر راه آهن موقعیت خود در مکان چهارم جدول را حفظ کرد تا در هفته‌های آینده برای ارتقاء جایگاه خود تلاش کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاگردان جمشید شاه محمدی در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر تهران برابر حریف خود با تک گل علی قربان خانی به پیروزی دست پیدا کردند. این در حالی بود که بازی رفت در هفته سوم به سود حریف تمام شد و سرخپوشان هم که در سه هفته ابتدایی فصل به دلیل عدم هماهنگی تنها به یک امتیاز بسنده کرده بودند، در سه هفته اول نیم فصل دوم 6 امتیاز اندوخته‌اند. این در حالی است که خراسانی از بازیکنان خوب و تاثیر گذار امید‌های پرسپولیس در هفته‌های اخیر از فرم مطلوب خود خارج شده است که این مساله در ناکامی هفته گذشته سرخپوشان امید برابر سایپا موثر بود.

امیدهای پرسپولیس با این پیروزی موقعیت خود را در مکان چهارم  با 32 امتیاز و در فاصله 4 امتیازی با تیم سوم جدول تثبیت کردند.

جمشید شاه محمدی در این دیدار ابتدا؛ علی مولایی، علی پازوکی، میثم حسین پور، مجتبی علیایی، علی زارع نژاد، امین رضایی، مرتضی خراسانی، سجاد آقایی، محمدحسین میرزایی، احمدخدابنده و علی قربانخانی و در ادامه مهیار رهبر، پدرام سلطانی و عرفان وجدانی را به میدان فرستاد.

این هفته همچنین نوجوانان پرسپولیس در حالیکه با نتیجه سه بر یک از تیم المپیک اندیشه پیش بودند در نهایت با تساوی سه به سه زمین را ترک کردند. نونهالان هم پس از یک پیروزی و یک تساوی در بازی سوم خود تن به شکست دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز