آلومینیوم اراک ۱-۲ سپاهان؛

دست طلایی برای صعود طوفان زرد

۱۳۹۵/۰۸/۲۸ - ۱۵:۱۵:۰۵
کد خبر: ۴۸۴۰۵۸
دست طلایی برای صعود طوفان زرد
تیم سپاهان در یک بازی سخت و طاقت‌فرسا توانست با برتری مقابل نماینده اراک به برتری برسند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی دو تیم آلومینیوم اراک و سپاهان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

تیم سپاهان که یکی از تیم‌های مدعی لیگ است ولی نتوانسته نتایج دلخواه را بگیرد در جام حذفی نسبتا عملکرد بهتری را از خود نشان داد و شاگردان عبدالله ویسی توانستند تا مرحله یک هشتم بالا بیایند.

با وجود اینکه تیم اراکی در این بازی میزبان بود ولی توپ و میدان بیشتر در اختیار بازیکنان سپاهان بود و در نیمه اول چند موقعیت گل را ایجاد کردند که منجر به گل نشد. دو تیم در این نیمه با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز این تیم سپاهان بود که بیشتر توانست موقعیت ایجاد کند. تلاش‌های دو تیم برای به ثمر رساندن گل در نیمه دوم نیز نتیجه ای نداشت و در نهایت بعد از 90 دقیقه این بازی به وقت اضافه کشیده شد. با شروع وقت اضافه اول این بازی سپاهان خیلی زود توانست به گل اول دست پیدا کند و در دقیقه 2 پیش افتاد. این برتری ولی زیاد برای اصفهانی‌ها دوام نداشت و اکبر بختیاری سه دقیقه بعد گل تساوی را به ثمر رساند.

این پایان کار برای دو تیم نبود و با شروع نیمه دوم وقت‌های اضافه پدرو هنریکه اولیویرا گل برتری سپاهان را به ثمر رساند. در دقایق پایانی داور یک پنالتی برای تیم آلومینیوم گرفت ولی با درخشش دروازه‌بان سپاهان این توپ به گل تبدیل نشد. شاگردان ویسی در نهایت بعد از 120 دقیقه بازی توانستند مقابل حریف خود به برتری برسند و به مرحله یک چهارم صعود کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز