عالیشاه فردا آماده می‌شود؛

برانکو: برنامه ما با تیم‌ملی متفاوت است/ تلاش ایرانی‌ها در لیگ‌قهرمانان جواب داد

۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۲:۰۶:۵۹
کد خبر: ۴۸۴۲۸۸
برانکو: برنامه ما با تیم‌ملی متفاوت است/ تلاش ایرانی‌ها در لیگ‌قهرمانان جواب داد
سرمربی تیم پرسپولیس حضور مجیدجلالی در پیکان را دلیل بالانشینی این تیم دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرمربی پرسپولیس در پایان تمرین نوبت صبح امروز به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

برانکو در ابتدا در مورد اردوی خارج از کشور تیمش گفت:  برنامه عالی در دبی داشتیم. شرایط خیلی خوب بود. یک بار دیگر از میزبان‌مان بابت مهمانوازی تشکر می کنم. برنامه مان را طبق اهداف‌مان پیاده کردیم. زمین و تغذیه خوب بود. بازی های دوستانه هم مناسب بود و فرصتی شد تا هواداران هم برای تماشای تیم بیایند. در این بین فقط  سیدجلال کمی مشکل داشت که حتی در بازی تیم ملی نیز به زور آمپول و قرص بازی کرد. در کل بچه‌ها خوب کار می‌کنند و جمع‌مان جمع شده است.

برانکو در خصوص وضعیت مصدومان تیمش گفت: مصدم نداریم. فقط بیرانوند است که او هم مچش شکستگی مختصری دارد که این اتفاق در بازی با استقلال خوزستان برایش رخ داد و به بازی با پیکان نمی‌رسد. باید صبر کرد. البته او تمرین می‌کند اما ما اجازه دادیم چون مدتی خانواده‌اش را ندیده بود به آنها سر بزند. به جز او نیز عالیشاه را داریم که البته مصدومیتش جدی نیست و فردا آماده می‌شود. 

برانکو در مورد تمرینات اختصاصی ملی‌پوشان پرسپولیس، گفت: ما یک برنامه اضافه برای آن‌ها گذاشتیم چون برنامه ما با تیم ملی متفاوت است.

وی درمورد بازی با پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: آنها خوب نیستند بلکه عالی هستند. پیکان در رده چهارم جدول است و مهاجمان خوبی دارد. جلالی هم تیم خوبی را تشکیل داده و به همین دلیل اتفاقی نیست که آنها در رده چهارم هستند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تیمش در پلی‌آف لیگ قهرمانان بازی نخواهد کرد، گفت: خبر خوبی است.فقط ماو امارات سهمیه 1+3 داریم.این یک امتیاز خوب برای ایران است.تلاش تراکتورسازی، ذوب‌آهن، سپاهان و نفت در لیگ قهرمانان حالا جواب داده است.

برانکو در خصوص لغو بازی با تیم دانشجویان کشورمان گفت: ما می‌توانستیم در زمین ولنجک با تیم دانشجویان بازی کنیم اما ترجیح دادیم هفته آینده این مسابقه را برگزار کنیم و از این بابت مشکلی نیست. می‌خواستیم بازیکنان ملی‌پوش همه جمع شوند و آن‌ها را هم محک بزنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز