میزبانی سومی های سال گذشته در هفته سوم لیگ دسته اول والیبال

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۵:۲۳
کد خبر: ۴۸۴۸۶۹
میزبانی سومی های سال گذشته در هفته سوم لیگ دسته اول والیبال
تیم های والیبال کاله جوان و شهرداری بجنورد که در رقابتهای سال 94 لیگ دسته یک عنوان مشترک سوم را به دست آوردند، در هفته سوم رقابت های امسال میزبان عقاب تهران و نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان خواهند بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته سوم دور رفت بیست و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان جام «شهدای منا» روز چهارشنبه سوم آذرماه به میزبانی شهرهای مهاباد، آمل، قم، ارومیه، ورامین، تهران، سیرجان و بجنورد پیگیری خواهد شد.

در گروه یک این رقابت ها تیم شهرداری جوان ارومیه که با دو برد و پنج امتیاز صدرنشین است، در هفته سوم میزبان عقاب سبلان خواهد بود. عقاب با یک برد و دو امتیاز در جایگاه ششم این گروه است و شواهد نشان می دهد که رقابت سختی در هفته سوم برابر میزبان خود شهرداری جوان ارومیه خواهد داشت.

تیم کریمه قم که بدون برد و یک امتیاز در رتبه هشتم گروه نخست لیگ دسته یک قرار دارد، در هفته سوم این رقابت ها میزبان سپهر الکتریک قزوین است. نماینده قزوین با دو پیروزی و 4 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد. کریمه قم برای فرار از قعرنشینی می تواند با استفاده از شرایط میزبانی در این مسابقه، به نخستین پیروزی خود دست یابد.

تیم های اتحاد جوان همدان و مقاومت فرمانداری مهاباد که به ترتیب با یک برد و 4 امتیاز و بدون برد و یک امتیاز در رتبه های سوم و هفتم گروه یک این رقابت ها قرار دارند، در هفته سوم و در مهاباد به مصاف یکدیگر می روند. در این جدال میزبان در اندیشه بهبود جایگاه خود است و تیم میهمان نیز برای تثبیت جایگاه سومی خود محکوم به کسب پیروزی است.

تیم کاله جوان در چهارمین و آخرین مسابقه هفته سوم گروه نخست لیگ دسته یک در آمل از عقاب تهران پذیرایی خواهد کرد. عقاب تهران (چهار امتیاز) و کاله جوان (سه امتیاز) هر دو یک برد دارند اما با یک امتیاز اختلاف در رتبه های چهارم و پنجم این گروه قرار دارند. فاتح این دیدار رتبه اش در پایان هفته سوم بهتر از دیگری خواهد شد. کاله جوان که عنوان سومی مشترک سال گذشته را نیز در پرونده کاری خود دارد، با توجه به میزبانی اش امید بیشتری به برد در این مسابقه دارد.

در گروه دوم لیگ دسته یک و در هفته سوم دور مقدماتی این رقابت ها چهار مسابقه برگزار می شود که تیم شهرداری بجنورد میزبان نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان خواهد بود. شهرداری بجنورد در هفته دوم به دلیل حضور نیافتن در کرمان با شکست فنی روبرو شد، اما تجربه کسب عنوان سومی مشترک سال گذشته را دارد و در دیدار این هفته می تواند برابر نماینده دامغان فاتح میدان باشد.

دو تیم نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان و شهرداری بجنورد با یک برد و سه امتیاز به ترتیب در رتبه های دوم و پنجم جدول قرار دارند و نماینده دامغان برای حفظ جایگاه خود نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارد.

فرش محتشم کاشان تنها تیم شش امتیازی این رقابت ها که با دو برد در صدر جدول گروه دوم قرار دارد، در هفته سوم لیگ دسته یک در سیرجان میهمان گل گهر است. گل گهر با یک برد و سه امتیاز در رتبه چهارم است و مسابقه سختی به رغم میزبانی در این هفته خواهد داشت.

تیم های ملوان تهران و لاستیک بارز کرمان نیز در هفته سوم لیگ دسته یک و در شهر تهران به مصاف یکدیگر می روند. نمایندگان کرمان و تهران نیز با یک برد و سه امتیاز در رتبه های سوم و ششم جدول هستند و جدال آنان برای کسب دومین برد جذابیت های خاص خود را خواهد داشت.
بختیاری ورامین تیم قعرنشین گروه دوم لیگ دسته یک، در آخرین مسابقه هفته سوم میزبان رعد پدافند اصفهان خواهد بود. نماینده ورامین تا کنون در این رقابت ها برد نداشته و امیدوار است در هفته سوم به نخستین پیروزی خود دست یابد.

از سوی دیگر رعد پدافند با یک برد و سه امتیاز در رتبه هفتم است و رقابت نزدیکی با پنج تیم سه امتیازی دیگر دارد و برای بهبود جایگاه خود باید فاتح این مسابقه باشد.

برنامه کامل هفته سوم لیگ دسته یک به قرار زیر است:
گروه اول:
مهاباد، ساعت 16: مقاومت فرمانداری مهاباد – اتحاد جوان همدان
آمل، ساعت 14 و 30 دقیقه: کاله جوان – عقاب تهران
قم، ساعت 16: کریمه قم – سپهر الکتریک قزوین
ارومیه، ساعت 14 و 30 دقیقه: شهرداری جوان ارومیه – عقاب سبلان
 
گروه دوم:
ورامین، ساعت 16: بختیاری ورامین – رعد پدافند اصفهان
تهران ، ساعت 16: ملوان تهران – لاستیک بارز کرمان
سیرجان، ساعت 16: گل گهر سیرجان – فرش محتشم کاشان
بجنورد، ساعت 16: شهرداری بجنورد – نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز