نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند

وزن کشی مسابقات کشتی آزاد برگزار شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۹:۴۴:۴۳
کد خبر: ۴۸۶۰۳۷
وزن کشی مسابقات کشتی آزاد رقابت های بین المللی جایزه بزرگ جام حیدر علی اف آذربایجان عصر امروز برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های بین المللی کشتی جایزه بزرگ جام حیدر علی اف آذربایجان از فردا و با برگزاری مسابقات کشتی آزاد در شهر باکو برگزار می شود.

نمایندگان کشتی آزاد کشورمان عصر امروز برای حضور در این مسابقات به روی باسکول رفتند که در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در کشتی نخست به مصاف رستم آمپار از کشور روسیه می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده کشتی گیران آذربایجان و روسیه روبرو می شود. ایمان صادقی در وزن 61 کیلوگرم در مبارزه اول با رحیم زاده از کشور آذربایجان مصاف می دهد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده کشتی گیران روسیه و رومانی مبارزه خواهد کرد.

میثم نصیری در وزن 65 کیلوگرم در دیدار نخست با ماگومد قربان علیف از روسیه سرشاخ می شود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران قزاق و لهستان مسابقه می دهد. جمال عبادی در وزن 70 کیلوگرم به مصاف نماینده کشور گرجستان می رود و در صورت پیروزی در دور بعد با برنده کشتی گیران روسیه و لهستان روبرو می شود.

مجتبی گلیج در وزن 86 کیلوگرم با کشتی گیری از کشور دومینیکن دیدار خواهد کرد، امیر محمدی در وزن 97 کیلوگرم با نماینده ی کشور رومانی کشتی می گیرد و یداله محبی در وزن 125 کیلوگر نیز در کشتی اول خود با گنو پتریاشویلی از کشور گرجستان مبارزه می کند.

مسابقات کشتی آزاد، این رقابت ها فردا برگزار می شود، و رقابت های کشتی فرنگی نیز پس از رقابت های کشتی زنان که روز جمعه برگزار می شود، در روز شنبه برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز