رقابت های قهرمانی جهان؛

صعود اسنوکرباز ایران به نیمه نهایی

۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۶:۴۷:۰۴
کد خبر: ۴۸۷۵۴۱
صعود اسنوکرباز ایران به نیمه نهایی
اسنوکر باز ایران در ادامه رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان به میزبانی قطر با کسب پیروزی برابر حریف ایرلندی به نیمه نهایی راه یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این رقابت ها از 29 آبان ماه در سه بخش زنان، مردان و پیشکسوتان آغاز شده است که سهیل واحدی با نتیجه 6 بر یک مقابل حریف ایرلندی راه نیمه نهایی شد.

حامد ذره دوست دیگر ملی پوش کشورمان در مرحله یک چهارم پایانی برابر حریفی از ایرلند شمالی با نتیجه 6 بر یک مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت. تیم ملی اسنوکر ایران با ترکیب سهیل واحدی، امیر سرخوش، آرمان دیناروند و حامد ذره دوست در بخش مردان موفق شدند از مرحله گروهی صعود و وارد مرحله تک حذفی شوند.

اما در ادامه رقابت ها آرمان دیناروند در مرحله یک شانزدهم پایانی با شکست مقابل حریفی از افغانستان از دور رقابت ها خارج شد . در مرحله یک هشتم پایانی امیر سرخوش و حامد ذره دوست در مقابل یک دیگر قرار گرفتند و ذره دوست همراه واحدی با کسب پیروزی مقابل حریفان موفق به صعود در مرحله یک چهارم پایانی شدند. سهیل واحدی امروز توانست با شکشت حریف ایرلندی به نیمه نهایی راه یابد.

نمایندگان ایران در بخش بانوان و پیشکسوتان نتوانستند حتی به مرحله حذفی صعود کنند و در ابتدا از دور رقابت ها حذف شدند. تیم ایران با ترکیب سهیل واحدی، امیر سرخوش، حامد ذره دوست و آرمان دیناروند در بخش مردان، اکرم محمدی در بخش زنان و جهانگیر حبیب زاده دهکردی، علی بصیری در بخش پیشکسوتان به سرمربیگری کامران شهلا در رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان حضور دارند. این رقابت ها فردا-سه شنبه 9 آذرماه پایان می یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز