می توانیم سپاهان را شکست بدهیم

کمالوند: در بین ۶ تیم اول قرار خواهیم گرفت

۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۱:۴۱
کد خبر: ۴۸۸۱۷۹
کمالوند: در بین ۶ تیم اول قرار خواهیم گرفت
سرمربی گسترش فولاد تبریز به آینده تیمش امیدوار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فراز کمالوند در کنفرانس خبری قبل از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان گفت: قبلا هم گفته‌ام که پتانسیل تیم‌مان طوری است که بتوانیم در جمع 6 تیم اول باشیم اما نتایج با کیفیت بازی‌مان جور در نمی‌آید از این جهت که در همه بازی‌ها از حریفان بهتر بودیم.  در خیلی از بازی‌ها ما تیم برتر میدان بودیم اما متاسفانه به آنچه استحقاقش را داشته‌ایم نرسیده‌ایم. با این حال من اعتقاد دارم در پایان فصل قطعا در بین 6 تیم اول قرار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه بازی سختی مقابل سپاهان پیش‌رو دارند تصریح کرد: سپاهان از تیم‌های قدر لیگ است که از مهره‌های خوبی هم بهره می‌برد. ما قبلا در بابل یک بازی نیمه رسمی با سپاهان داشتیم و این تیم در چند سال گذشته همواره از مدعیان قهرمانی بوده است. ضمن اینکه سپاهان همواره در چند سال اخیر بازیکنان خوبی به فوتبال ایران معرفی کرده اما ما فردا میزبان این تیم هستیم و می‌خواهیم نهایت استفاده را از این میزبانی ببریم.

کمالوند درمورد عملکرد خوب تیمش در بازی با استقلال عنوان کرد: من هیچ نقشی در آن نتیجه نداشتم. هر سه تعویضی که انجام دادم، عشقی بود. فوتبال طوری است که وقتی تیم می‌برد، مربی می‌گوید کار من بود اما لطف خداوند و تلاش بازیکنان بود. خدا را شکر که توانستیم با آن کیفیت بازی را اداره کنیم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز