خوزستان منبع استعداد است

باغ آبادی: انصاری در فولاد احیا شد

۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۳:۱۶
کد خبر: ۴۸۸۵۲۰
باغ آبادی: انصاری در فولاد احیا شد
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ۹۰ درصد بازیکنان فعلی فولاد بومی هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غلامرضا باغ آبادی شامگاه پنج شنبه پس از پیروزی تیمش در برابر نفت تهران در نشست خبری پایان بازی و به جای نعیم سعداوی اظهار کرد: امروز برابر حریفی قرار گرفتیم که بسیار قابل احترام است و بازی خوبی ارائه می دهد ولی ما با برتری در برابر نفت تهران به جمع تیم های بالانشین جدول پیوستیم. اگر فولاد فعلی را با آن تیم ابتدای فصل مقایسه کنید متوجه می شوید که تیم ما چقدر پیشرفت داشته است. این فولاد قابل احترام است زیرا ۹۰ درصد بازیکنان ما بومی هستند و بازیکنان ذخیره ما نیز عمدتا زیر ۲۰ سال سن دارند.

باغ آبادی ادامه داد: خوزستان منبع فوتبال است و شما نگاه کنید همین ساسان انصاری در فولاد احیا شد و امروز یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر است.  کادر فنی و بازیکنان فولاد به زمان بیشتری نیاز دارند تا بتوانند لیاقت و شایستگی خود را بیش از پیش نشان دهند. البته ناگفته نماند که تیم نفت نیز در این فصل تیم موفقی نشان داده و ولی ما توانستیم با یک بازی هوشمندانه از آنها ببریم.

باغ آبادی درخصوص گل هایی که فولاد در این بازی دریافت کرد نیز گفت: گلی که به راحتی در دقایق پایانی دریافت کردیم در اواخر فصل می تواند برای ما مشکل ساز شود به همین دلیل نیاید چنین گل هایی دریافت کنیم حتی اگر از حریف پیش باشیم. در تمرینات آینده روی این موضوع بیشتر کار می کنیم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز