شاه‌محمدی: تیم‌ها کم کاری می‌کنند، از هیات فوتبال توقع دارند!

۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۹:۱۰
کد خبر: ۴۸۸۶۸۴
شاه‌محمدی: تیم‌ها کم کاری می‌کنند، از هیات فوتبال توقع دارند!
سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس گفت: بعضی تیم‌های حاضر در مسابقات، در برگزاری بازی‌ ها کم کاری می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جمشید شاه محمدی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: برنامه مسابقات خوب بوده و با نظم و ترتیب خاصی توسط هیات فوتبال تهران دنبال می‌شود که جای تقدیر از دکتر شیرازی دارد.

وی ادامه داد: در این فصل خود ما گهگاه از ناحیه اشتباهات داوری دچار مشکل شدیم اما به طور کلی باید گفت چینش داوری‌ها خوب بوده است و فصل به فصل شاهد شرایط بهتری بوده‌ایم. همچنین باید به این مساله اشاره کرد که از پیشکسوتان به عنوان ناظر مسابقات استفاده می‌شود.

شاه محمدی با اشاره به بازی هفته گذشته سرخپوشان امید خاطرنشان کرد: بعضی تیم‌ها در برگزاری بازی‌ها کم کاری می‌کنند و آن وقت مسوولیت مشکلات را به گردن دیگران از جمله هیات فوتبال می‌اندازند در حالیکه این هیات نهایت تلاش خود را به کار بسته است. در هفته گذشته نیز مسایلی مثل نبود آمبولانس و نیروی انتظامی را شاهد بودیم. امکانات جانبی هم کافی نبود و همه اینها برعهده میزبان است. سر آخر هم بازی که تمام شد دروازه‌بان آنها با حمله به مهاجم ما و مضروب کردن وی باعث ایجاد درگیری شد که ناظر هم به این موضوع اشاره داشت، بعد مسوولان آنها می‌خواستند تقصیر را به گردن ما و مسوولان هیات بیاندازند.

پیشکسوتان و سرمربی امیدهای پرسپولیس تصریح کرد: فقط از هیات فوتبال درخواست داریم به چنین مواردی  رسیدگی کنند تا تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد هدر نرود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز