بازی در شرایط طبیعی نبود

مهاجری: حسرت تماشاگران تراکتورسازی را می خوریم!

۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۶:۰۳:۳۰
کد خبر: ۴۸۸۶۸۶
مهاجری: حسرت تماشاگران تراکتورسازی را می خوریم!
سرمربی تیم پدیده گفت: هرچقدر بازی‌های لیگ پی در پی انجام شود و مسابقه‌ها تداوم داشته باشد، کیفیت تیم‌ها بالا می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  رضا مهاجری سرمربی پدیده در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت:‌ شاید این نتیجه مطلوب تراکتور نبود اما این تیم خوب بازی کرد و باید شاکر باشد که از چنین تماشاگرانی بهره‌مند است. تیم ما در حسرت داشتن چنین تماشاگرانی است که 90 دقیقه تیم خود را تشویق کنند.

وی ادامه داد: بازی یک نیمه دست ما و یک نیمه دست تراکتورسازی بود. اهل چاپلوسی نیستم اما مدیریت تراکتور با توجه به حمایت از امیر قلعه‌نویی تصمیم درستی گرفت و این مربی را نگه داشت و به همین دلیل این تیم الان از بالانشینان جدول است و این مساوی چیزی از ارزش‌های تراکتور کم نکرد.

سرمربی پدیده درباره شرایط جوی نیز گفت: بازی در شرایط طبیعی انجام نشد. هر دو تیم از وزش شدید باد متضرر شدند. خوشحالم که در این بازی متهم به وقت‌کشی نشدیم و بازی خوبی ارائه کردیم. به تیم داوری تبریک می‌گویم که قضاوت خوبی داشتند. در نیمه اول باد شرایط بازی را تعیین کرد و چندین بار باعث تغییر مسیر توپ شد و در کل تاثیر زیادی در جریان بازی داشت.

مهاجری درباره تیم‌های تبریزی نیز گفت: هر سه تیم تبریزی خوب هستند. درست است که ماشین‌سازی در انتهای جدول است اما تیم باکیفیتی دارد و نیاز به یک برد دارد تا بتواند به شرایط طبیعی برگردد و بازی‌های باکیفیتی را به نمایش بگذارد.

وی در پایان درباره تعطیلات نیز گفت: هرچقدر بازی‌های لیگ پی در پی انجام شود و مسابقه‌ها تداوم داشته باشد، کیفیت تیم‌ها بالا می‌رود و شاهد بازی زیباتری نیز از سوی تیم‌های لیگ برتری خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز