جوادی: خودم را برای مسابقات جهانی آماده می کنم

۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۸:۳۱
کد خبر: ۴۸۹۳۹۲
جوادی: خودم را برای مسابقات جهانی آماده می کنم
تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم کشورمان گفت: برای حضور در ترکیب تیم ملی تکواندوی اعزامی به مسابقات جهانی زنان که سال آینده در کره‌جنوبی برگزاری می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پریسا جوادی، هوگوپوش تیم‌ملی نوجوان کشورمان، در خصوص سطح برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2016 به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: سطح یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان بسیار بالا بود و تمامی کشورها برای کسب مدال طلا مبارزه می‌کردند. خدا را شکر توانستیم با تلاش تیم و کمک کادر فنی قهرمان شویم.

وی تصریح کرد: با توجه به تمریناتی که قبل از اعزام به مسابقات داشتیم با آمادگی هرچه تمام حضور پیدا کردیم، ناگفته نماند نسبت به دوره پیش حریفان پیشرفت چشمگیری داشتند. من سه تکواندوکار کشورهای اسپانیا، کانادا و کرواسی را از میدان رقابت‌ها خارج کردم اما متاسفانه در مبارزه چهارم نتیجه را به روسیه واگذار کردم.

جوادی در ادامه بیان کرد: به نظرم امسال هوگوپوشان ترکیه و روسیه توانستند توانایی های خود را به خوبی نمایش بگذارند.

دارنده مدال برنز جهانی افزود: هدف بعدی من مسابقات قهرمانی جهان 2017 است که در کره‌جنوبی برگزار می شود و از هم اکنون خودم را آماده می کنم تا بتوانم لباس تیم ملی را بر تن کرده و بهترین مبارزات خود را ارائه دهم و با بهترین نتیجه به ایران بازگردم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز