سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین اعلام کرد:

برگزاری نهمین دوره رقابت های بین المللی دوومیدانی فزاع امارات در اسفند

۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۷:۰۲
کد خبر: ۴۸۹۴۱۵
برگزاری نهمین دوره رقابت های بین المللی دوومیدانی فزاع امارات در اسفند
سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین از برگزاری رقابت های بین المللی دوومیدانی فزاع امارات در اواخر اسفند ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهمن رضایی، سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین از برگزاری رقابت های بین المللی دوومیدانی فزاع امارات در اواخر اسفند سال جاری خبر داد.

وی گفت: هفته گذشته نشست شورای برون مرزی در خصوص رقابت های دوومیدانی برگزار شد و یکی از مسابقات مصوب، رقابت های بین المللی فزاع امارات بود.

رضایی افزود: رقابت های فزاع در سطح بین المللی برگزار می شود و ورزشکارانی که کلاس بندی بین المللی ندارند می توانند از این فرصت برای تثبیت آن استفاده کنند و همین طور این رقابت ها دارای امتیاز ثبت رکورد در رنکینگ IPC نیز هست.

سرپرست انجمن دوومیدانی خاطرنشان کرد: حضور در این مسابقات برای دو گروه از ورزشکاران خوب است ، یک گروه مدال آوران که هم اکنون در فصل بدنسازی هستند و زیر نظر مربیان خود تمرین می کنند و رقابت های فزاع می تواند به منزله ی رویدادی تدارکاتی برای مسابقات سال آینده به ویژه رقابت های جهانی لندن باشد. گروه دیگر ورزشکاران جدیدی هستند که رکوردهای خوبی در مسابقات داخلی کسب کرده اند و کلاس بندی بین المللی آنها تاکنون تثبیت نشده، این گروه نیز می توانند با شرکت در این مسابقات ضمن تثبیت کلاس بندی، رکوردهای خود را در جدول رنکنیگ جهانی نیز به ثبت برسانند.

وی گفت: دستورالعمل ثبت نام دراین مسابقات به هیات های استانی ارسال شده و متقاضیان می توانند تا 20 آذر ماه نسبت به ثبت نام در این مسابقات اقدام نمایند. البته پس از اتمام مهلت ثبت نام،کمیته ی فنی شرایط افرادی را که برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده اند بررسی می کند و فقط  ورزشکارانی که حائز رکوردهای مورد نظر کمیته فنی باشند به این مسابقات اعزام می شوند.

رضایی افزود: البته فرصت برای ورزشکارانی که نتوانند در مسابقات فزاع شرکت کنند نیز وجود دارد و این افراد می توانند با حضور در مسابقات باشگاه های کشور که اردیبهشت ماه سال آینده و با نظارت IPC برگزار می شود کلاس بندی بین المللی خود را به ثبت برسانند.

سرپرست انجمن دوومیدانی اعلام کرد: مسابقات جهانی لندن رویداد مهمی است که برای شرکت در آن آماده می شویم. مدال آوران ریو در حال حاضر زیر نظر مربیان در اردوهای غیر متمرکز تمرین می کنند و از فروردین ماه 4 مرحله اردو متمرکز نیز در نظر گرفته ایم که تا تیر ماه، زمان اعزام به مسابقات جهانی لندن در جریان خواهد بود. مسابقات باشگاهی اردیبهشت ماه نیز فرصت خوبی است تا متقاضیان ورود به تیم ملی توانمندی خود را نشان دهند و در مجموع از ترکیب منتخبین مسابقات فزاع، مسابقات باشگاهی و قهرمانی کشور و مدال آوران پارالمپیک، افرادی که توانسته باشند رکوردهای مورد نظر انجمن را ثبت کرده و حائز شرایط باشند برای حضور در ترکیب اعزامی تیم ملی به مسابقات جهانی انتخاب خواهند شد.

وی در پایان گفت: سهمیه ایران برای مسابقات جهانی لندن توسط IPC مشخص خواهد شد و ملاک کمیته بین المللی پارالمپیک برای این سهمیه ها عملکرد تیم ملی در بازی های پارالمپیک ریو و رکوردهای ملی پوشان است.

نهمین دوره مسابقات بین المللی دو و میدانی فزاع امارات از 27 اسفند تا 4 فروردین برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز