پوشیدن پیراهن ۴تیم بزرگ ایران برایم ارزش دارد؛

سیدصالحی: علیه رحمتی جوسازی شد تا استقلال به حاشیه برود/ استقلال کم تجربه است

۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۸:۲۹
کد خبر: ۴۹۰۷۷۱
سیدصالحی: علیه رحمتی جوسازی شد تا استقلال به حاشیه برود/ استقلال کم تجربه است
مهاجم اسبق تیم های استقلال و تراکتورسازی گفت: تجربه بالای بازیکنان تراکتور می تواند ابزار برتری این تیم مقابل استقلال باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدمهدی سیدصالحی مهاجم باتجربه فوتبال کشورمان، هم در استقلال و هم در تراکتورسازی روزهای خوبی را تجربه کرده است. به همین خاطر خبرنگار برنا در گفتگو با او از بازی مهم روز جمعه پرسید. سیدصالحی در خصوص مسابقه استقلال-تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: این بازی برای هردوتیم بازی حساسی خواهد بود. این سه امتیاز در موقعیت جدولی هرکدام از تیم ها تاثیر زیادی خواهد داشت بنابراین دوطرف حساب ویژه ای روی این بازی باز کرده اند.

سیدصالحی در ادامه گفت: تراکتورسازی مهره های خوبی دارد و بار تجربه در این تیم بیشتر است. به نظر من زور تراکتور بیشتر از استقلال خواهد بود. استقلال امسال جوانتر شده و کم تجربه تر است. البته بازیکنان این تیم توانایی های بالایی دارند اما همانطور که گفتم ممکن است تجربه بالای بازیکنان تراکتور ابزار برتری این تیم مقابل استقلال شود. در کل هردو تیم این روزها شرایط خوبی دارند و امیدوارم در این بازی هر تیمی شایسته تراست به پیروزی برسد.

سیدصالحی در خصوص برخورد دوباره رحمتی و قلعه نویی در روزجمعه گفت: به نظر من نباید روی این موضوع حساس بود. هواداران استقلال، هواداران فهمیده ای هستند و می دانند که قلعه نویی برای استقلال زحمت کشیده است. نباید اجازه دهند حاشیه ها باعث بروز کدورت و اختلاف شود. باید به بزرگتر احترام گذاشت. مهدی رحمتی هم از بازیکنان خوب فوتبال ماست که بدون شک خودش هم نمی خواهد این مسائل وجود داشته باشد. دامن زدن به این مسائل چیزی جز درجا زدن و افت را به دنبال ندارد.

مهاجم اسبق استقلال درمورد احضار رحمتی به کمیته اخلاق گفت: به نظر من ماجرای این عکس حاشیه ای بوده که برای رحمتی درست شده و من آن را تایید نمی کنم. یک جوسازی علیه رحمتی صورت گرفت تا استقلال به حاشیه برود. نباید اجازه داد که این مسائل تمرکز تیم را به هم بزند و بهتر است اعضای تیم روی تمرین و بازی تمرکز کنند و به فکر جمع آوری امتیاز باشند.

سیدصالحی در خصوص حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی گفت: تماشاگران تراکتورسازی واقعا  پرشورند و به نظرم بهترین تماشاگران این مملکت هستند. خوب است که به آن ها اجازه داده شود در ورزشگاه حاضر شوند چرا که حضور پرشور آن ها قطعا به جذاب شدن بازی کمک می کند. هم استقلال و هم تراکتورسازی هواداران فهیمی دارند که درکنار هم فقط به تشویق تیمشان خواهند پرداخت و مشکلی بابت حضورشان کناریکدیگر به وجود نخواهد آمد.

 گلزن و بازیکن باتجربه فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که دوست دارد روز جمعه کدام تیم برنده میدان باشد گفت: برای من فرقی ندارد که کدام تیم برنده می شود. دوست دارم یک بازی جذاب برگزار شود که همه از دیدن آن لذت ببرند. موضوع مهم برای من این است که پیراهن 4تیم بزرگ این کشور را پوشیده ام و این برایم ارزش دارد. دوست دارم هرتیمی که بازی بهتری به نمایش می گذارد برنده باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز