نماینده مردم کنگان:

حمایت از رشته های پرآوازه اجحاف در حق دیگر ورزشکاران است

۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۹:۳۶:۳۲
کد خبر: ۴۹۱۴۱۵
حمایت از رشته های پرآوازه اجحاف در حق دیگر ورزشکاران است
نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از رشته های پرآوازه، اجحاف درحق ورزشکاران دیگر رشته های ورزشی است.

به گزارش گروه خبر ورزشی خبرگزاری برنا، سکینه الماسی روز پنجشنبه در آیین افتتاح مجموعه ورزشی شهدای ورزشکار شهرستان کنگان با حضور وزیر ورزش و جوانان گفت: نباید حمایت از رشته های پرآوازه ، سایر رشته ها را در حاشیه و تنگنا ببرد.

وی یادآورشد: انتظار جامعه ورزشی از وزارت ورزش و جوانان حمایت از همه رشته های ورزشی با نگاه عادلانه است.

الماسی با تقدیر از توجه سلطانی فرد به استان بوشهر و انتخاب بوشهر بعنوان نخستین سفر استانی اظهارامیدواری کرد: وزیر ورزش بتواند با حمایت از ورزش استان بوشهر بویژه شهرستان های جنوبی زمینه تعالی و رونق ورزش را فراهم کند.

وی بوشهر را استانی مستعد در زمینه ورزش دانست و افزود: به رغم برکات و عنایات سفر رهبری معظم انقلاب و تلاش دولت تدبیر و امید، هنوز ورزشکاران استان بوشهر در رده انفرادی و تیمی با مشکلات فراوانی روبرو هستند که نیازمند حمایت وزارتخانه های ورزش و جوانان و صنعت معدن و تجارت است.

وی ضمن تاکید بر ضرورت توجه به بانوان ورزشکار و نیز معلولان گفت: مشکلات ورزش جنوب استان احصا که امید می رود با تدبیر وزیر ورزش و جوانان سامان یابد.

فرماندار کنگان نیز گفت: به همت دولت یازدهم توجه جدی به توسعه بهداشت و درمان و حوزه سلامت و نیز توسعه ورزش در این شهرستان شده است.

عبدالنبی یوسفی افزود: به برکت سفر رهبر فرزانه انقلاب و تلاش دولت خدمتگزار ، امروز شاهد افتتاح بزرگترین پروژه ورزشی استان در کنگان هستیم.

وی افتتاح کمربندی کنگان تا پایان سال جاری و نیز احداث دهکده گردشگری را از دیگر اقدام های دولت در شهرستان کنگان ذکر کرد و گفت: همه این اتفاقات مبارک در سایه وحدت و همدلی مردم و مسئولان رخ داده است.

امام جمعه سیراف نیز با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) گفت: افتتاح و بهره برداری از بزرگترین مجموعه ورزشی استان در کنگان یکی از رهاوردهای سفر پر خیر و برکت رهبر معظم و فرزانه انقلاب است.

حجت الاسلام محمد صادق عاشوری با تقدیر از همه تلاشگران و حامیان پروژه ورزشی گفت: شهرستان کنگان بعنوان پایتخت و قطب انرژی اقتصادی کشور شایسته بهترین هاست و زیبنده نیست ورزشکاران این خطه از مشکلات مالی رنج ببرند. 

وی ساحل بکر و زیبا را از قابلیت های مهم بندر کنگان و شهرها و روستاهای بندری آن دانست و بر لزوم ایجاد و راه اندازی مجموعه ورزشی ساحلی تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: با سفر حضور وزیر ورزش و جوانان علاوه بر افتتاح مجموعه ورزشی شهدای ورزشکار کنگان از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب ، عملیات احداث 230 زمین والیبال در استان نیز آغاز خواهد شد.

احمد بهروزیان فر افزود: ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر پس از 11 سال تا پایان سال جاری افتتاح می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز