سخنان مهم وزیر ورزش و جوانان در جمع جوانان بوشهری؛

سلطانی فر: دولت تدبیر و امید به ناحق با حجم سنگین انتقادات و سیاه‌نمایی‌ها مواجه بوده است/ اجرای برجام توانست بسیاری از مشکلات کشور را کم کند

۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۴:۲۵
کد خبر: ۴۹۱۴۸۲
وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت تدبیر و امید با وجود همه دستاوردها مورد سنگین‌ترین فشارها هم است و تلاش دولت نیز این است که وارد شرایط جدیدی شود که آینده کشور را روشن خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که برای افتتاح چند پروزه ورزشی به استان بوشهر سفر کرده بود در جمع جوانان این استان با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم اظهار داشت: بر عکس دولت‌های گذشته که در نیمه دوم فعالیت‌ها با حجم سنگین انتقادات و سیاه‌نمایی‌ها مواجه بودند اما این دولت با مظلومیت در نخستین سال فعالیت خود به ناحق و ناجوانمردانه مورد حمله جناح‌های سیاسی قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: درجریان مذاکرات دکتر روحانی و اولاند رئیس جمهور فرانسه در بهمن ماه سال گذشته که بنده هم دراین مذاکرات حضور داشتم، اولاند با صراحت گفت که گروه 5+1 در مورد اصل حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران اختلاف نظر نداشتند و اختلاف نظر در زمان حمله بود. مردم باید بدانند که دولت تدبیر و امید با اجرای تصویب برجام توانست بسیاری مشکلات کشور را کم کند، و این اتفاق بزرگ تاریخی که با همراهی و حمایت همه مسئولان عالی رتبه رخ داد.

سلطانی فر خاطرنشان ساخت: دولت تدبیر و امید با وجود همه دستاوردها مورد سنگین‌ترین فشارها هم است و تلاش دولت نیز این است که وارد شرایط جدیدی شود که آینده کشور را روشن خواهد کرد. دولت بر این باور است که بتواند بیش از گذشته برای حضور جوانان در امور مختلف شرایط لازم را فراهم کند و برای مشارکت اجتماعی جوانان باید از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استفاده کنیم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز