آث میلان و آرسنال تعقیب کننده کارت قرمز؛

بانوی پیر رکوددار رقابت های لیگ قهرمانان اروپا

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۰۹:۱۳:۵۰
کد خبر: ۴۹۱۷۸۹
بانوی پیر رکوددار رقابت های لیگ قهرمانان اروپا
یوونتوس، آث میلان و آرسنال دارای بیشترین دریافت کننده کارت قرمز در لیگ قهرمانان اروپا هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با اعلام تغییر جدید در لیگ قهرمانان از فصل آینده ٤ تیم اول لیگ های معتبر اروپا (سری آ، لالیگا، لیگ برتر انگلیس و بوندسلیگا) به صورت مستقیم به این رقابت‌ها صعود می کنند. بدین ترتیب حضور 16 تیم از مربع قدرت فوتبال اروپا در این مسابقات قطعی خواهد بود. یوونتوس، آث میلان و آرسنال دارای بیشترین دریافت کننده کارت قرمز در لیگ قهرمانن اروپا هستند

یوونتوس تیم پر افتخار رقابت های سری آ که تاکنون توانسته جام های بسیاری را کسب کند در 162 بازی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 22 کارت قرمز دریافت کرده است. بانوی پیر تاکنون در رقابت های لیگ قهرمانان توانسته به دو قهرمانی، 6 نایب قهرمانی، 3 نیمه نهایی و به 5 یک چهارم نهایی برسد.

آث میلان هم از تیم های پر افتخار رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است که در 105 بازی، 17 کارت قرمز را دریافت کند. روسونری ها توانستند در جام قهرمانان اروپا به 7 قهرمانی و 4 نایب قهرمانی برسند.

آرسنال هم تاکنون امکان دریافت جام رقابت های لیگ قهرمانان را نداشت اما در 74 بازی خود، 16 کارت قرمز دریافت کرد تا به عنوان خشن ترین تیم این دوره از رقابت ها برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز