لیگ دسته یک والیبال بانوان با ۱۳ تیم برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۹:۴۷:۲۴
کد خبر: ۴۹۲۰۹۶
مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک بانوان در سال 95 با حضور 13 تیم پیگیری خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست هماهنگی و برگزاری مسابقات والیبال باشگاه های دسته یک بانوان جام «شهدای منا» امروز (شنبه) در فدارسیون والیبال برگزار شد.

زهره میرسپاسی نایب رئیس بانوان، سعید درخشنده رئیس سازمان لیگ، امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران و نمایندگان باشگاه های شرکت کننده در این رقابت ها در این نشست حضور داشتند.

بر این اساس، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک بانوان به صورت متمرکز و در دو مرحله مقدماتی و نهایی پیگیری خواهد شد.

در مرحله مقدماتی 13 تیم شرکت کننده حضور دارند که دور رفت و برگشت به مصاف یکدیگر می روند و شش تیم برتر به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

دور رفت مرحله مقدماتی این رقابت ها 30 دیماه آغاز می شود اما هنوز میزبان آنها مشخص نشدند که تیم های داوطلب تا 11 دیماه فرصت دارند برای میزبانی این رقابت ها اعلام آمادگی کنند.
13 تیم برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند که باید تا 11 دیماه ورودی 75 میلیون ریالی مسابقات را به حساب فدراسیون واریز کنند تا حضورشان در رقابت ها قطعی شود و برای شرکت در هر مرحله از مسابقات 50 میلیون ریال به حساب میزبان مسابقات واریز خواهند کرد.

در پایان این نشست نمایندگان باشگاه های شرکت کننده درخواست برگزاری مسابقات در سه گروه داشتند که قرار شد سازمان لیگ این موضوع را بررسی و پس از برنامه ریزی از طریق روابط عمومی فدراسیون والیبال اطلاع رسانی کند.

فهرست تیم های شرکت کننده در لیگ دسته یک بانوان به قرار زیر است:
افلاک لرستان، یگانه یادآور آفرینش تهران، شهرداری تبریز، طوبی زنجان، معرفت فریدونکنار، شهرداری اراک، شورای شهر و شهرداری کرج، المان سازه استرآباد گلستان، آکادمی مدرن خراسان رضوی، بانک شهر تهران، ایران زمین مازندران، ریاضی تهران و لاستیک بارز کرمان.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز