با برگزاری جلسه شورای عالی فدراسیون وزنه برداری؛

برخواه با حفظ سمت تا جهانی ۲۰۱۷ سرمربی جوانان شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۲۰:۰۱:۱۸
کد خبر: ۴۹۳۵۱۷
برخواه با حفظ سمت تا جهانی ۲۰۱۷ سرمربی جوانان شد
پایان نوزدهمین جلسه رسمی شورای عالی فنی با حضوررییس فدراسیون وزنه برداری و با ثبت مصوبات مهمی همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نوزدهمین نشست رسمی شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری طبق مصوبه این شورا با حضور 2 رییس هیات (سید علیرضا قریشی از استان خوزستان) و (شاهین اسبقیان از استان اردبیل) و تصویب مصوبه های مهمی همراه بود.

دراین نشست که علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان نیز از ابتدا در آن حضور داشت؛ اعضاء شورا درخصوص برخی تغییرات فنی و تخصصی در اساسنامه فدراسیون و نیز بررسی محتوایی قرارداد همکاری ملی پوشان و اعضاء کادرهای فنی با فدراسیون وزنه برداری در اردوهای ملی مباحث مختلفی را مطرح کرده و دردستور کار خود قرار دادند. در نهایت نیز مقرر گردید اعضاء حداکثر طی یک هفته آینده ضمن بررسی جامع و کامل اساسنامه فدراسیون نسبت به پیشنهادات فنی و تخصصی خود اقدامات لازم را طراحی نموده و درجلسه بعدی شورا برای تاییدیه نهایی آنرا به شورا ارائه دهند. همچنین علاوه برموضوع اساسنامه اعضاء شورای فنی موارد فنی مهم دیگری را نیز بررسی کرده و به تصویب رساندند که در ادامه اهم آن پیش رویتان قرار می گیرد.

1. مقرر گردیددرجلسه بعدی شورا که درخصوص ایجاد برخی تغییرات در اساسنامه فدراسیون است، ازیک نفر خبره حقوقی که سابقه بررسی اساسنامه های فدراسیون های ورزشی دیگر را دارد دعوت بعمل آید.

2.مقررگردید محمد حسین برخواه که پیش از این بعنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان عناوین و افتخارات ارزشمندی را برای کشورمان در رقابتهای جهانی و آسیایی کسب کرده است، با حفظ سمت خود ، در تیم ملی وزنه برداری (جوانان) کشورمان نیز تا رقابتهای جهانی 2017 به صورت همزمان و بعنوان سرمربی هر دو رده سنی فعالیت کرده و برنامه ریزی نماید. همچنین اکبر خورشیدی نیز که بعنوان مربی درکناربرخواه وزنه برداران نوجوان را هدایت می کرد، از این پس دررده سنی (جوانان) همچون سابق بعنوان دستیار و کمک مربی حسین برخواه وزنه برداران جوان کشورمان را برای حضوری موفق در رقابتهای جهانی سال 2017 مهیا کند.

3.علی امینی فرد دیگر دستیار محمدحسین برخواه در تیم ملی وزنه برداری نوجوانان نیز همچنان در رده سنی نوجوانان بعنوان مربی تیم ملی در جایگاه خود ابقاء شد.

4.مقررگردید،به منظور نهایی شدن آیین نامه قرارداد همکاری (ملی پوشان و اعضاء کادرهای فنی تیم های ملی) روز دوشنه هفته آینده 30( آذرماه 95 راس ساعت 10 صبح ) پس از برگزاری جلسه ای ویژه ، مفاد و بندهای مختلف قرارداد فی مابین فدراسیون وزنه برداری و ملی پوشان و اعضاء کادرهای فنی تیم های ملی وزنه برداری تکمیل شده و پس از بررسی قطعی درجلسه بعدی شورا نهایی و عملیاتی گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز