رقابت های وزنه برداری جام باشگاه های آسیا و قطر کاپ؛

گلپرور نخستین طلای ایران را بدست آورد

۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۶:۲۵:۱۷
کد خبر: ۴۹۳۹۸۷
گلپرور نخستین طلای ایران را بدست آورد
حسن گلپرور از تیم وزنه برداری ذوب آهن اصفهان با مجموع 247 کیلوگرم 3 مدال طلا را در دسته 56 کیلئگرم بدست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین روز از مسابقات وزنه برداری جام باشگاه های آسیا و قطر کاپ با برگزاری همزمان اوزان 56 و 62 کیلوگرم در محل این مسابقات در هتل اینتر کونتینتال شهر دوحه قطر برگزار شد.در دسته 56 کیلوگرم حسن گلپرور از ذوب آهن اصفهان، محمد اصغر نژاد و مهدی دویرانی از تیم نیروی زمینی ارتش، سه وزنه بردار کشورمان روی تخته رفتند. مجید عسگری نیز از شرکت ملی حفاری، تنها شرکت کننده ایران در دسته 62 کیلوگرم بود.

همچنین 6 وزنه بردار در دسته 56 کیلوگرم مسابقه خود را انجام دادند که حسن گلپرور نماینده کشورمان توانست با مجموع کیلوگرم در صدر قرار گیرد. حسن گلپرور از تیم ذوب آهن اصفهان(56 کیلوگرم): وزنه های 105، 109 و 110 کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد و در جایگاه نخست قرار گرفت. وی در حرکت دوضرب نیز وزنه های 128، 134 و 137 کیلویی را مهار کرد تا مجموع 247 کیلوگرم به سه مدال طلا دست یابد.

محمد اصغر نژاد از تیم نیروی زمینی ارتش(56 کیلوگرم) توانست در مهار سه وزنه 96 ، 104 و 106 کیلوگرم موفق عمل کند و در حرکت یکضرب به مقام سوم برسد. اصغر نژاد فقط در حرکت دوضرب وزنه 117 کیلوگرمی را مهار کرد تا در حرکت دوضرب پنجم شد و با مجموع 223 کیلوگرم در جایگاه سوم جای گرفت تا دو مدال برنز حرکت یکضرب و مجموع را بگیرد.

مهدی دویرانی دیگر نماینده کشورمان از تیم نیروی زمینی ارتش(56 کیلوگرم): در حرکت یکضرب وزنه های 82 ، 91 و94 کیلوگرم را بالای سر برد تا در جایگاه پنجم قرار گیرد. دویرانی در حرکت دوضرب و در مرتبه سوم با مهار وزنه 127 کیلویی فقط مدال برنز حرکت دوضرب را بدست آورد. وی با مجموع 221 کیلوگرم در جایگاه پنجم دسته 56 قرار گرفت. آزوری از مالزی با مجموع 245 کیلوگرم به سه مدال نقره دست یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز