لیگ دسته یک والیبال نوجوانان؛

۶ تیم برتر معرفی شدند

۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۵:۵۴
کد خبر: ۴۹۴۶۹۴
۶ تیم برتر معرفی شدند
مرحله مقدماتی لیگ دسته یک والیبال نوجوانان با معرفی 6 تیم برتر به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک ایران در رده سنی نوجوانان پسر جام «شهدای منا» پس از پنج روز رقابت 10 تیم شرکت کننده به پایان رسید.

در گروه یک این رقابت ها که به میزبانی قم برگزار شد، تیم گل گهر سیرجان با سه برد و 10 امتیاز صدرنشین شد و تیم های کریمه قم و فرش محتشم کاشان با سه برد و به ترتیب 9 و 8 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند و به همراه گل گهر سیرجان راهی مرحله نهایی لیگ دسته یک نوجوانان شدند.

در این گروه تیم های بختیاری ورامین و لاستیک بارز کرمان در جایگاه های چهارم و پنجم قرار گرفتند و از راه یابی به دور بعدی بازماندند.

در گروه دوم نیز تیم های نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان، اتحاد جوان مریانج همدان، سپهر الکتریک قزوین، عقاب سبلان و شهرداری بجنورد در دامغان به مدت پنج روز با هم مسابقه دادند.
در نهایت در این گروه تیم اتحاد جوان همدان با 4 برد و 11 امتیاز صدرنشین شد، تیم های سپهر الکتریک قزوین (سه برد و 9 امتیاز) و شهرداری بجنورد (دو برد و هفت امتیاز) در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و به همراه نماینده همدان راهی مرحله نهایی لیگ دسته یک نوجوانان شدند.

در گروه دوم تیم های نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان و عقاب سبلان در رتبه های چهارم و پنجم قرار گرفتند و از راه یابی به مرحله نهایی بازماندند.

نتایج دو روز پایانی این رقابت ها به قرار زیر است:

گروه یک:
بختیاری ورامین 3 – لاستیک بارز کرمان صفر
کریمه قم 2 – فرش محتشم کاشان 3
گل گهر سیرجان 3 – بختیاری ورامین صفر (باخت فنی حاضر نشدن نماینده ورامین)
کریمه قم 3 – لاستیک بارز کرمان صفر
 
گروه دوم:
اتحاد جوان همدان 3 – عقاب سبلان صفر
سپهر الکتریک قزوین 3 – شهرداری بجنورد یک
اتحاد جوان همدان 3 – نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان یک
سپهر الکتریک قزوین 3 – عقاب سبلان یک

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز