برگزاری تمرینات ملی پوشان بزرگسالان و (ب) فوتبال ساحلی

۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۰۸:۰۳:۳۵
کد خبر: ۴۹۴۸۰۲
برگزاری تمرینات ملی پوشان بزرگسالان و (ب) فوتبال ساحلی
ملی پوشان تیم بزرگسالان و (ب) فوتبال ساحلی کشورمان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی در بوشهر پیگیری می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تمرین تیم های ملی فوتبال ساحلی درحالی صبح روز گذشته پیگیری شد که مسلم مسیگر، حسن عبدالهی، محمدعلی مختاری، فرید بلوکباشی به دلیل مصدومیت قادر به انجام تمرینات نبودند و از کنار زمین شاهد تمرین سایر بازیکنان بودند.

بازیکنان از ساعت ۹  صبح روز گذشته در زمین شروع به گرم کردن بدن های خود کردند. پس از آن کار با توپ و انجام حرکات ترکیبی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت. در‌ این بخش که پر هیجان و شاداب دنبال می شد اگر گروهی دستورات را به درستی اجرا نمی کرد باید تنبیهات در نظر گرفته شده مانند استارت های سریع را اجرا می کردند. ضمن اینکه امیرحسین اکبری که جهت بررسی وضعیت مصدومیت خود در تهران مانده بود نیز به جمع ملی پوشان در بوشهر ملحق شد و نخستین تمرین خود را در نوبت صبح روز گذشته پشت سر گذاشت. در ادامه بازی درون تیمی در قالب ۴ تیم و در زمان های ۴ دقیقه ای پیگیری شد. 

هوای بوشهر در چهارمین روز از تمرینات خنک، کاملا صاف و همراه با تابش مستقیم آفتاب بود. به همین منظور تمرین با توجه به شرایط خوب آب و هوایی و آمادگی بالای بازیکنان ۱۳۰ دقیقه بطول انجامید. تمرینات نوبت بعدازظهر تیم ملی فوتبال ساحلی نیز از ساعت 15 در پارک ساحلی بوشهر دنبال شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز