فرهادی زاد: باید از وزیر به خاطر انتخاب محمدیان تشکر کنیم

۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۵:۲۵
کد خبر: ۴۹۶۶۷۰
فرهادی زاد: باید از وزیر به خاطر انتخاب محمدیان تشکر کنیم
مهین فرهادی زاد، دبیر رییس فدراسیون ورزشی بیماری های خاص انتخاب فریبا محمدیان به عنوان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان را تحول آفرین در عرصه ورزش این قشر از جامعه ارزیابی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهین فرهادی زاد در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان انتخاب فریبا محمدیان رییس فدراسیون اسکیت به عنوان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان را مایه مباهات جامعه ورزشی بانوان دانست و گفت این انتخاب باعث تحول در ورزش  بانوان ارزیابی کرد.

فرهادی زاد تصریح کرد: این انتخاب باعث خوشحالی جامعه ورزش  بانوان است و باید به دلیل این انتصاب بسیار خوب از دکتر سلطانی فر تقدیر کنیم، چرا که مطمئنم حضور خانم محمدیان می تواند باعث تحول و شور و نشاط بیشتر در ورزش  بانوان کشور شود.

دبیر فدراسیون ورزشی بیماری های خاص، به ویژگی های مثبت معاون جدید ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: ایشان تحصیلات آکادمیک ورزشی همراه با تجارب بسیار ارزنده مدیریتی دارند، از جمله تجربه مدیریت در ورزش دانش آموزی و همچنین تجربه موفق مدیریتی در بخش ورزش  قهرمانی. این تجارب وقتی که با آموزه های علمی آمیخته می شود، باعث شکوفایی ورزش  بانوان خواهد شد.

فرهادی زاد بهره گیری از افراد شایسته و نخبه را از شاخصه های مدیریتی دکتر محمدیان عنوان و ابراز امیدواری کرد که حضور این مدیر موفق بانوان شرایط بسیار بهتری را برای بستر سازی در راستای موفقیت های بیشتر فراهم آورد.

مهین فرهادی زاد در پاسخ به این سوال که اولویت های کاری معاون جدید چه مواردی باید باشد، گفت: به نظر من اولویت اول باید قرار گرفتن نایب رییس بانوان فدراسیونها در قالب اساسنامه فدراسیون باشد. سالهاست در ورزش کشورمان نایب رییس بانوان در فدراسیون ها فعالیت می کنند اما جایگاهی در اساسنامه ندارند به همین دلیل نیاز است که در این زمینه برنامه ریزی خوبی صورت گیرد.

وی همچنین تاکید کرد که جایگاه اداری مسئولین ورزش  بانوان در ادارات کل ورزش و جوانان استانها باید از رییس گروهی به معاونت ارتقا یابد.

دبیر فدراسیون ورزش های بیماران خاص توانمندسازی کارکنان حوزه معاونت ورزش بانوان را به عنوان یک اولویت دیگر برای پیشرفت ورزش  بانوان برشمرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز