رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی:

به دنبال اضافه شدن رشته کشتی پهلوانی در بازی‌های المپیک هستیم

۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۳۰:۰۰
کد خبر: ۵۰۰۰۵۶
به دنبال اضافه شدن رشته کشتی پهلوانی در بازی‌های المپیک هستیم
رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی با بیان اینکه جای کشتی پهلوانی در رقابت‌های المپیک خالی است، گفت: برنامه‌ریزی‌هایی داشتیم تا که رشته کشتی پهلوانی به بازی‌های المپیک اضافه شود و شاهد درخشش پهلوانان ایرانی در این سطح هم باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علیرضا حیدری در حاشیه مراسم پایانی دومین دوره مسابقات کشتی پهلوانی کشور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این دوره از رقابت‌ها مسابقات بسیار جذابی دیدیم و این قهرمانان می‌توانند در سطح جهانی هم افتخارآفرین باشند.

وی افزود: از وزیر ورزش و جوانان درخواست دارم که توجه ویژه‌ای به ورزش کشتی که ورزش اول کشور است داشته باشد تا بیش از پیش شاهد درخشش قهرمانان کشتی در رقابت‌های آسیایی، جهانی و المپیک باشیم.

رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی با بیان اینکه نیازمند حمایت ویژه وزیر ورزش و جوانان از کشتی پهلوانی هستیم، خاطرنشان کرد: پهلوانان به عنوان قهرمانان حقیقی نیازمند حامی و پشتوانه هستند.

حیدری با بیان اینکه جای کشتی پهلوانی در رقابت‌های المپیک خالی است، گفت: برنامه‌ریزی‌هایی داشتیم تا که رشته کشتی پهلوانی به بازی‌های المپیک اضافه شود و شاهد درخشش پهلوانان ایرانی در این سطح هم باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز