تسلیت معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان برای درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۰:۴۶
کد خبر: ۵۰۳۹۱۹
تسلیت معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان برای درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی
رحلت غم بار اسوه صبر و نماد تدبیر آیت الله هاشمی رفسنجانی را به همه اخلاق مداران، حق جویان و اعتدال منشان تسلیت عرض می کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر رضا خادم معاون پارلمانی و امور استانها و حقوقی وزارت ورزش و جوانان در پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجلس تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

یادمه در یکی از دیدارهایی که خدمت ایشان بودم، خاطره ای را تعریف میکردند از دورانی که حتی به زبان آوردن نام امام راحل و در تبعیت، هزینه های بسیاری داشت، چگونه با ساماندهی یک سری فعالیت های اقتصادی و درآمدهای حاصله از آن از طلبه ها و منبری هایی که هم جهت و همراه اندیشه های امام راحل بوده و به هرشکل ممکن تفکرات ایشان را به آحاد مردم انتقال میدادند، حمایت های گوناگون نموده و اگر با مشکلاتی مانند ممنوع المنبر یا... مواجه میشدند به طور غیر مستقیم به خانواده هایشان رسیدگی و آنها را ساپرت میکردند...

نقل این خاطره به آن جهت است که به نوعی اشاره ای به همه آزارها و اذیت هایی شود که این ستون انقلاب به واسطه عدم ریاکاری های متداولی که سالهاست با شعار ساده زیستی و... برعلیه ایشان سازمان دهی میشد کنم به این امید که شاید روزی شاهد پایان این همه عوام فریبی و نفاق از جامعه مان باشیم و به یاد آوریم که بنیان انقلابی که قریب به ٤٠ سال پیش آیت الله هاشمی و مقام معظم رهبری و اندک همراهانشان بنا نهادند "اخلاق" بود...!

روحش شاد و قرین رحمت باد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز