لیورپول باشگاه بزرگی است؛

هررا: سرالکس تاریخ را عوض کرد/ حالا این ما هستیم که قهرمانیم

۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۰:۲۸
کد خبر: ۵۰۶۲۱۴
هررا: سرالکس تاریخ را عوض کرد/ حالا این ما هستیم که قهرمانیم
هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ در مورد اهمیت مسابقه امشب حرف های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امشب و در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر جزیره، دو تیم منچستریونایتدولیورپول به مصاف هم خواهند رفت. منچستر39امتیازی امیدوار است با پیروزی بر تیم چهارم جدول، فاصله اش را با این تیم کمتر کند و پله های بالای جدول را در دسترس ببیند.

آندر هررا، هافبک27ساله من یوها، در خصوص بازی امشب گفت: لیورپول برای همه ما باشگاه بزرگی است. من می دانم که سرالکس تاریخ این رقابت را عوض کرد. زمانی که فرگوسن به منچستر آمد، مدت های زیادی بود که لیورپول قهرمان می شد اما پس از آمدن فرگی این روند تغییر یافت و حالا این ما هستیم که قهرمانی های بیشتری داریم و من می دانم که این موضوع چقدر برای هواداران اهمیت دارد.

هررا در ادامه گفت: دوست دارم همه چیز را در مورد فوتبال و باشگاهی که در آن بازی می کنم بدانم و در خیابان به مردمی که با من گفتگو می کنند این را می گویم. خواندن و فهمیدن را دوست دارم. کار من فقط باشگاه رفتن و بازی کردن نیست. دوست دارم تاریخ باشگاه و اتفاقاتی که در آن افتاده است را بدانم و معتقدم این مساله اهمیت زیادی دارد.

هافبک شیاطین سرخ در مورد اهمیت رقابت یونایتد و لیورپول گفت: پیش از این که پیراهن یونایتد بپوشم، بازی را دیدم که لیور پول 3بر0 پیروز شد. در آن بازی جرارد دو پنالتی را به گل تبدیل کرد و یک پنالتی را هم از دست داد اما هوادارانمان سرود "20بار، 20بار" را می خواندند تا به لک لک ها یادآوری کنند که ما قهرمانی های بیشتری داریم.

بازیکن اسپانیایی قرمزهای شهر منچستر در پایان گفت: شاید در نگاه اول، این مسابقه یک بازی با 3امتیاز در پایان 90دقیقه باشد اما ما می دانیم که این بازی جزیی از تاریخ خواهد شد!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز