لیگ برتر والیبال؛

ارومیه فاتح جدال آذربایجانی ها/ پیروزی پیکان بدون معروف

۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۹:۱۰:۲۰
کد خبر: ۵۰۶۴۷۶
ارومیه فاتح جدال آذربایجانی ها/ پیروزی پیکان بدون معروف
تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته هجدهم لیگ برتر موفق به شکست شهرداری تبریز شد تا به دوازدهمین برد خود در این رقابت ها دست یابد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته هفتم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام «شهدای منا» امروز (یکشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، اردکان، آمل، ورامین و ارومیه پیگیری شد.

در چهارمین دیدار این هفته لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ارومیه در سالن غدیر این شهر میزبان شهرداری تبریز بود که به سختی و سه بر دو موفق به شکست همنام تبریزی خود شد.

بازیکنان شهرداری ارومیه در ست های اول و دوم 25 بر 21 و 25 بر 16 مغلوب میهیمان خود شدند اما در ست های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 20 و 15 بر 12 حریف خود را شکست داد و با کسب دو امتیاز این مسابقه، 35 امتیازی شد. این مسابقه 150 دقیقه طول کشید و بیش از پنج هزار و 500 تماشاگر در سالن غدیر ارومیه داشت.

کیوان عابدزاده، اسماعیل رزقی و خلیل یگانه مجد به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند. در دیگر دیدار هفته هجدهم لیگ برتر و در خانه والیبال تهران تیم های پیکان تهران و شهرداری اراک با قضاوت مسعود یزدان پناه و علیرضا قریب به مصاف یکدیگر رفتند که محمدحسین شفقی ناظر این مسابقه بود.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران در ست دوم این دیدار 25 بر 20 مغلوب شهرداری اراک شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 16 و 25 بر 19به پیروزی رسید تا پانزدهمین برد خود را به دست آورد و 43 امتیازی شود.

تیم پیکان در این مسابقه سعید معروف کاپیتان خود را به دلیل محرومیت همراه نداشت تا کمیته انضباطی در نشست آتی خود درباره این بازیکن تصمیم بگیرد. شهرداری اراک با پذیرش این شکست همچنان با پنج برد و 15 امتیاز در رتبه یازدهم جدول لیگ برتر والیبال باقی ماند.

در آخرین دیدار این هفته لیگ برتر والیبال، تیم خاتم اردکان میزبان پارسه تهران بود که در دیداری سنگین حریف خود را سه بر دو شکست داد تا خاتم هفتمین برد خود در این رقابت ها را به دست آورد.

پارسه در ست های اول و سوم 25 بر 21 و 25 بر 16 به پیروزی رسید، اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 20 و 15 بر 10 مغلوب میزبان خود شد.

این مسابقه دو ساعت و 10 دقیقه طول کشید و دو هزار تماشاگر داشت و مجید محسنی شوشتری و سعید سعیدی با نظارت شهباز صدری، قضاوت آن را بر عهده داشتند.

بهمن جهاندیده، محمد رضی پور، رضا سلیمانی، مسعود عزیزی، بابک امیری، علیرضا بهبودی و یوسف قاضی ترکیب تیم خاتم در ابتدای این مسابقه بود.

همچنین تیم پارسه تهران در ابتدای این دیدار با ترکیب رحمان تقی زاده، سیدآرش تقوی، پوریا فیاضی، علی اصغر مجرد، جواد حسین آبادی، رسول نجفی و امیر حسین به میدان رفت.

جواد حسین آبادی از تیم پارسه تهران و امیدی از تیم اردکان در این مسابقه کارت زرد از داور نخست مسابقه دریافت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز