جای خالی سروش پر نشد؛

حلالی: نمی توانم به کادر فنی راهکار نشان دهم/ حق تراکتور برد نبود

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۳:۵۴
کد خبر: ۵۰۷۷۲۶
حلالی: نمی توانم به کادر فنی راهکار نشان دهم/ حق تراکتور برد نبود
بازیکن پیشین تراکتورسازی گفت: نمی توانم به کادر فنی تیم تراکتورسازی راهکار نشان بدهم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اسماعیل حلالی بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص تساوی خانگی دیروز این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: در این بازی تراکتورسازی به هیچ عنوان در حد و اندازه خودش ظاهر نشد و واقعیت این است که حق تراکتورسازی در این دیدار برد نبود.

او در ادامه با اشاره به عدم حضور تماشاگران در این دیدار افزود: در دیداری که تماشاگر نداشته باشد هیجان بازی بسیار کم می شود و این موضوع در بازی دیروز کاملا ملموس بود اما به اعتقاد من یکی از مهمترین مشکلات تراکتور در این فصل عدم نتیجه گیری مناسب در بازی های خانگی است و این موضوعی است که برای تیمی در حد و اندازه تراکتور یک مشکل جدی به شمار می رود و حتما کادر فنی باید آن را برطرف کند. این مشکل با بازنگری کادرفنی و آنالیز دقیق تر بازی های قابل رفع است اما بنده نمی توانم به کادر فنی تراکتورسازی راهکار نشان بدهم. تراکتور باشگاه کوچکی نیست و برای بسته شدن این تیم هزینه های زیادی انجام شده است.

حلالی ادامه داد: شما اگر به بازی دیروز نگاه کنید چندین بار در ضد حملات تیم صنعت نفت با مدافعان تراکتور 4 به 2 شدندن و البته مالکیت توپ نیز در این بازی در اختیار آبادانی ها بود و باید گفت تراکتور روز بسیار کم فروغی داشت. 

پیشکسوت تراکتورسازی در ادامه اظهار داشت: دیروز وقتی بازی یک بر یک بود متأسفانه باز هم شاهد این بودیم که  این تیم صنعت نفت است که صاحب چند موقعیت گلزنی می شود. به طور کلی یکی از مشکلات تیم تراکتور در این لیگ کم گل زدن مهاجمان است و اگر گل های تراکتور را بررسی کنید هافبک ها بیشتر از مهاجمان گل زده اند و این یک ضعف به شمار می رود.

حلالی در پایان با تاکید بر خالی بودن جای سروش رفیعی گفت: برخی بازی رفیعی را با عالیشاه مقایسه می کنند که این کاملا اشتباه است چون این دو بازیکن تفاوت های زیادی با هم دارند و نمی توان به هیچ عنوان آنها را با هم مقایسه کرد و پس از رفتن سروش جای خالی  او پر نشده است. به هر ترتیب تراکتور مقابل صنعت نفت روز پراشتباهی را پشت سر گذاشت و امیدوارم در آینده شاهد این گونه بازی ها از این تیم نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز