پوریا فیاضی در گفتگو با برنا:

می‌توانیم وضعیت قرمز را به سبز تبدیل کنیم/ آناستازی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی والیبال بود

۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۵:۲۴:۳۲
کد خبر: ۵۰۹۰۹۸
می‌توانیم وضعیت قرمز را به سبز تبدیل کنیم/ آناستازی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی والیبال بود
بازیکن تیم والیبال پارسه گفت: اگر مسئولان پارسه به قول خود عمل کنند می‌توانیم از مرحله پلی‌آف صعود کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پوریا فیاضی بازیکن تیم والیبال پارسه در خصوص مشکلات به وجود آمده در این تیم و همچنین وضعیت تیم ملی ایران صحبت کرد.

فیاضی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به حاشیه ای که در تیم پارسه به وجود آمد نتایجی که این تیم از دست داد اظهار داشت: بعد از دور رفت لیگ که توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم در دور برگشت با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردیم و همین موضوع باعث شد که از شرایط نرمال خارج شویم و نتوانیم در 6 هفته پایانی بردی را به دست آوریم.

وی در ادامه افزود: بعد از اتفاقاتی که افتاد مسئولین تیم به بازیکنان چکی را پرداخت کردند که قرار است روز قبل از بازی مقابل سایپا این چک نقد شود. متاسفانه شرایطی که در تیم به وجود آمد باعث شد که امتیازات زیادی از دست بدهیم و از کورس عقب بمانیم. با این وجود تیم به پلی آف خواهد رفت و این نیرو در بازیکنان پارسه وجود دارد که بتوانیم به پلی آف صعود کنیم. 

بازیکن تیم پارسه خاطرنشان کرد: در این هفته بازی سختی مقابل سایپا خواهیم داشت البته همه بازی ها از این به بعد حکم فینال را برای ما خواهد داشت و باید با توان بیشتری در میدان حاضر شویم. می توانیم تیم را از وضعیت قرمز به وضعیت سبز ببریم منوط بر اینکه همه به وظایفی که دارند عمل کنند همه بازیکنان پارسه برای موفقیت در این لیگ هم قسم شده اند.

فیاضی در ادامه و در خصوص وضعیت تیم ملی و گزینه هایی که برای هدایت ملی پوشان عنوان می شود اظهار داشت: فدراسیون تلاش می کند که بهترین گزینه را انتخاب کند گزینه ای که برای تیم ملی انتخاب شود باید انگیزه کافی را در ملی پوشان ایجاد کند. آناستازی گزینه فوق العاده ای برای تیم ملی بود که متاسفانه نشد که این مربی در ایران کار کند.

وی همچنین درباره عملکرد لوزانو در تیم ملی تصریح کرد: من با لوزانو کار نکردم و نمی توانم نظر کارشناسی بدهم ولی قطعا در این مدتی که در ایران حضور داشت فدراسیون ضعفی در این مربی دیده که دیگر نخواست با او کار کند. امیدوارم بهترین گزینه برای تیم ملی انتخاب شود که شاهد درخشش دوباره والیبالیست های ایران باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز