قبل از انتشار خبر از صحت آن باخبر شوید؛

عنایتی: روحم از درگیری ام با عکاس خبر ندارد!/ قرار نیست مفتی کار کنیم

۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۸:۲۳:۳۴
کد خبر: ۵۰۹۶۶۱
مهاجم باتجربه صبا گفت: مسئولان باشگاه قول داده اند تا پنجم مشکلات ما را حل کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شایعه درگیری مهاجم باتجربه صبای قم در تبریز با یک عکاس بازتاب گسترده ای در محافل فوتبالی داشت. به همین خاطر خبرنگار برنا در گفتگو با رضا عنایتی  صحت و سقم ماجرا را از خود او جویا شد. عنایتی در خصوص این مساله گفت: من اصلا نمی دانم این ماجرای درگیری چیست و اکنون هم درحال آماده شدن برای رفتن به فرودگاه هستم و روحم از این ماجرا خبر ندارد! نمی دانم این خبر چگونه و به چه علت منتشر شده است.

عنایتی در ادامه گفت: شاید این خبر به خاطر این باشد که هنگامی که ما در حال گرم کردن بودیم، یکی از عکاسان که من اصلا ایشان را نمی  شناسم و نمی دانم برای کدام خبرگزاری یا روزنامه بود، جلوی ما آمده بود و عکس می گرفت و من فقط به او گفتم ما در حال گرم کردن هستیم. شما لطف کن به سمت دیگری برو تا ما بتوانیم به گرم کردن مان ادامه دهیم.

مهاجم باتجربه صبا اضافه کرد: جالب اینجاست که ما ابتدا در جایی که مشغول گرم کردن بودیم، بنابه خواسته همه عکاسان به سمت دیگری رفتیم تا مزاحم کارشان نباشیم که این آقا برخلاف بقیه پیش ما آمد و به ما گفت شما به جای دیگری بروید! من هم درجواب او گفتم، برادر ما مشغول گرم کردن هستیم و نمی توانیم کارمان را به خاطر شما تعطیل کنیم. شما لطف کن و نزد بقیه عکسان برو و مانع کار ما نشو.

عنایتی درخصوص اینکه خبر درگیری او در چند خبرگزاری معتبر پخش شده گفت: تمام ماجرای ما همین بوده و ما حتی حرف تندی هم به آن عکاس نزدیم. خواهشم از رسانه ها این است که ابتدا از صحت و سقم یک ماجرا باخبر شوند و بعد اقدام به انتشار آن کنند. شاید آن آقای عکاس از حرف ما ناراحت شده و خبر را اینگونه منعکس کرده است. من را همه می شناسند و می دانند که نیازی به این کارها ندارم. تمام تمرکزم روی آماده بودن و بازی کردن است و از حاشیه استقبال نمی‌کنم. واقعا از انتشار این خبر تعجب می‌کنم و ای کاش قبل از اینکه به پخش شدن آن دامن بزنند، صحت ماجرا را جویا می‌شدند. این کار نامردی است و اگر به حرف های من شک دارید از ناظر بازی سوال کنید که در آنجا حضور داشت.

مهاجم صبا در خصوص تساوی امروز تیمش مقابل ماشین سازی گفت: به نظر من کسب یک امتیاز در تبریز خیلی هم اتفاق بدی نیست. ماشین سازی هم مثل ما تشنه امتیاز گیری است و اینکه ما توانستیم در خانه این تیم امتیاز بگیریم و دست خالی برنگردیم، جای امیدواری است. امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم روندکارمان را بهترکنیم تا از انتهای جدول فاصله بگیریم.

عنایتی در پاسخ به این سوال که آینده تیمش را در لیگ امسال چطور می‌بیند گفت: ما در شرایط خوبی به سر نمی‌بریم. روزهای سخت و پرتنشی را پشت سرمی‌گذاریم و امیدوارم مسئولان باشگاه توجه بیشتری به تیم داشته باشند. حدود یک ماه پیش بازیکنان تیم قصد داشتند اعتصاب کنند که من با آن ها صحبت کردم و از مسئولان تیم هم قول گرفتم که مشکلاتمان تا پنجم این ماه حل شود. قول هایی داده شده و امیدوارم هرچه زودتربه آن ها عمل شود تا روند رو به رشدمان را بهتروباکیفیت تر ادامه دهیم. بیش از این نمی‌توانم بازیکنان تیم را دعوت به صبر کنم. ما هم زندگی می‌کنیم و خرج داریم. قرارنیست مفتی کار کنیم. تمام تمرکزمان روی تیم است اما به هرحال مشکلات زندگی برای ما هم وجود دارد. امیدوارم قول مسئولان تا پنجم عملی شود در غیراینصورت نمی دانم بعد از آن چه اتفاقی خواهد افتاد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز